خلاء‌های جدی در حوزه نیروی انسانی پلیس راهور وجود دارد/ رویکرد شورای  ...

خلاء‌های جدی در حوزه نیروی انسانی پلیس راهور وجود دارد/ رویکرد شورای ...

خلاء‌های جدی در حوزه نیروی انسانی پلیس راهور وجود دارد/ رویکرد شورای پنجم بر حل و فصل موضوعات و برطرف کردن زخم‌های کهنه باقی‌مانده از گذشته است

رییس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک و حوزه پلیس راهور خلاء‌های جدی داریم و کمبودها و نارسایی نیروی انسانی در این زمینه کاملا محسوس است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری در دیدار جمعی از اعضای شورای شهر با فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی، با بیان اینکه وجود بارگاه منور رضوی و حضور میلیونی زائران در شهر مشهد این شهر را نسبت به سایر شهرها متمایز نموده است، اظهار کرد: نگاه و رویکرد انتظامی با نگاه اجتماعی‌نگر این مجموعه می‌تواند به مسائل شهری کمک نماید.
حیدری افزود: امروزه ادبیات جدیدی پیرامون حوزه قدرت انضباطی در کشورهای توسعه یافته وجود دارد که طبق آن، موضوع تکنولوژی‌های انضباطی و اینکه انسان‌ها خود را در معرض یک ناظر می‌بینند، مطرح است؛ این نظارت به معنای نظارت بر حوزه های عمومی بوده و مداخله در حوزه خصوصی آسیب‌زاست.
وی در ادامه با اشاره به وجود کمبودهای جدی در بعد نظارت عمومی و همگانی، گفت: سهم منابع انسانی نیروی انتظامی را جدا از تکنولوژی‌های روز نمی‌توان نادیده گرفت؛ در حوزه حمل و نقل و ترافیک و حوزه پلیس راهور خلاء‌های جدی داریم و کمبودها و نارسایی نیروی انسانی در این زمینه کاملا محسوس است.
رییس شورای شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و پوشش تصویری می‌توان معابر سطح شهر را به شکل کامل پوشش داد.
حیدری با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود با تمامی فرماندهان نیروی انتظامی استان پیوسته در تعامل و ارتباط دوسویه بوده است، اظهار کرد: بواسطه این تعامل و همکاری می‌توان معضلات شهری را برطرف کرد و کیفیت زندگی مردم را ارتقاء داد.
وی موضوع امنیت و مهمتر از آن، احساس امنیت برای جامعه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: تعامل، مساعدت و همکاری دوطرفه میان مدیریت شهری و نیروی انتظامی سبقه طولانی دارد و اکنون باید تمرکز بیشتری به موضوعاتی که از گذشته مورد اختلاف طرفین بوده معطوف شود؛ در این دوره بسیاری از گره‌های اقتصادی و پروژه‌های سطح شهر که سالها معطل بوده‌اند به همت کمیسیون‌های اقتصادی و حقوقی برطرف شده که آخرین مورد آن مربوط به توافق با شرکت تعاون ناجا درخصوص پلاک ۱۷۶ بوده است.
حیدری با تاکید بر اینکه رویکرد شورای پنجم شهر مشهد مبتنی بر حل و فصل موضوعات و برطرف کردن زخم‌های کهنه باقی‌مانده از گذشته است، تصریح کرد: با تکیه بر همین نگاه، می‌توان بسیاری از مسائل را حل کرد و هیچ نگرانی وجود ندارد؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوبی با مدیریت‌های جدید مدیریت شهری و فرماندهی انتظامی استان ایجاد شده که امیدواریم بواسطه آن خدمات ارزشمندی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات