تقدیر تولیت آستان قدس رضوی از شورای شهر مشهد

تقدیر تولیت آستان قدس رضوی از شورای شهر مشهد

تقدیر تولیت آستان قدس رضوی از شورای شهر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، در آستانه هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت با سعادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) آیین افتتاحیه نخستین مرکز فرهنگی، تفریحی و اردوگاهی ویژه بانوان در مشهد با عنوان باغ اردوگاه «خاتون» با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان شهری و استانی در محل این باغ افتتاح شد.

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از رییس شورای اسلامی شهر مشهد، توجه به موضوع حفظ باغات را از مهم ترین رویکردهای آستان قدس دانست و اظهارکرد: در روند احداث اردوگاه خاتون نیز هیچ درختی قطع نشده و با رعایت این اصل اقدام به ساخت این مجموعه تربیتی شده است.

آیت ا... سید ابراهیم رییسی با بیان این که غرب به دنبال از بین بردن حقوق زنان است، افزود: حقوق بانوان را به خوبی قرآن کریم بیان کرده و بر اساس مفاهیم متعالی دین مبین اسلام، جایگاه زن در جامعه بسیار والاست.

وی با اشاره به راه اندازی اردوگاه بیلدر در چند ماه گذشته برای نوجوانان و جوانان پسر، اضافه کرد: نیاز چنین مجموعه ای برای بانوان و دختران نیز احساس می شد و در همین راستا اقدام به ساخت چنین فضایی شد.

حدود ۱۸ هکتار از باغ بزرگ امام رضا(ع) تبدیل به باغ اردوگاه «نجمه خاتون» برای استفاده بانوان شده است. مساحت کل باغ امام رضا(ع) ۱۱۴ هکتار می‌باشد که ۱۸ هکتار آن به این اردوگاه اختصاص داده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات