سامانه های شورای شهر مشهد گام مهمی در جهت هوشمندسازی ارتباط شهروندان و مدیریت شهری

سامانه های شورای شهر مشهد گام مهمی در جهت هوشمندسازی ارتباط شهروندان و مدیریت شهری

سامانه های شورای شهر مشهد گام مهمی در جهت هوشمندسازی ارتباط شهروندان و مدیریت شهری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، هادی بختیاری، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در حاشیه بازدید از غرفه روابط عمومی شهر مشهد در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با بیان اینکه امروزه ارتباط‌گیری های سنتی با توجه به حجم بالای جمعیتی پاسخگو نیست، اظهارکرد: ورود در مجامع و محافل خوب است ولی سطح ارتباط را پایین نگه‌ می‌دارد و زمان بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد.

بختیاری با تاکید بر اینکه باید خود را به فناوری های جدید مسلح کنیم و فعالیت‌ها را مطابق آنها انجام دهیم، گفت: بسترها باید به گونه‌ای فراهم شوند که امکان حضور همگان را فراهم آورد و در نظرسنجی‌ها از تمامی آحاد مردم استفاده شود؛ بعنوان مثال در نامگذاری معابر جامعه هدف محدود است ولی با فناوری های جدید میتوان تمامی شهروندان ساکن در منطقه مدنظر را مورد سنجش قرار داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت های لازم در حوزه فناوری های اطلاعات و ارتباط فاصله های محسوسی وجود دارد؛ اقدامات مدیریت شهری باید پیوسته با مردم درمیان گذاشته شود و برای هر طرح و برنامه‌ای نظر شهروندان را جویا شویم.

معاون شهردار مشهدمقدس همچنین افزود: سامانه‌هایی به منظور برقراری ارتباط با شهروندان باید ایجاد شود و خوشبختانه شورای شهر مشهد در این زمینه گام های بسیار خوبی برداشته است؛ سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری آمادگی دارد تا در جهت آگاهی بخشی عمومی به شهروندان برای بهره‌گیری از ظرفیت های پیش‌بینی شده توسط سامانه شورای شهر حرکت کند و در برنامه های مختلف به معرفی آنها بپردازد.

بختیاری خاطرنشان کرد: هر اندازه که اقدامات ما مبتنی بر تلفن های هوشمند باشد، به دلیل سهولت در دسترسی از کارایی بیشتری برخوردار خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات