حضور ۸۰۰ ناشر در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهدمقدس/ شهروندان از سامانه های نظارتی شورای شهر استفاده نمایند

حضور ۸۰۰ ناشر در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهدمقدس/ شهروندان از سامانه های نظارتی شورای شهر استفاده نمایند

حضور ۸۰۰ ناشر در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهدمقدس/ شهروندان از سامانه های نظارتی شورای شهر استفاده نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری عصر امروز و در حاشیه بازدید از غرفه روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و ضمن اشاره به حمایت ها و حضور پررنگ مدیریت شهری برای برگزاری این نمایشگاه، اظهارکرد: نمایشگاه کتاب در ابتدا مقرر بود پیش از اربعین حسینی(ع) برگزار شود که این همزمانی استقبال از نمایشگاه را تحت تاثیر خود قرار می‌داد زیرا مردم درگیر این مناسبت‌های مذهبی بودند؛ لذا در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ارشاد استان و با هماهنگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و نمایشگاه بین‌المللی مشهد زمان برگزاری نمایشگاه تغییر یافت.

وی تغییر زمان برگزاری را یکی از ارزنده ترین اقدامات کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد برای نمایشگاه کتاب دانست و گفت: بسیار خرسندیم که این نمایشگاه با ایام میمون و مبارکی چون ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت همزمان شده و برنامه های فرهنگی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌‎شود با این مناسبت‌ها همخوانی و قرابت خواهد داشت.

حیدری در ادامه به ارزیابی نمایشگاه پرداخت و گفت: طبق شرایط حاکم و آنچه امروز شاهد بودیم، بدون شک نمایشگاه موفقی درپیش خواهیم داشت.

وی از حضور ۸۰۰ ناشر در این دوره از نمایشگاه کتاب مشهد خبرداد و افزود: این عدد بالا نشان از مشارکت و حضور پرشور فعالان حوزه نشر را دارد؛ قدردان تمامی ناشرانی که در این شرایط کم‌رونقی مسائل فرهنگی و به ویژه کتاب در نمایشگاه حضور یافتند و رنج مسیرهای طولانی را به جان خریده‌اند، هستیم.

حیدری اشاره‌ای هم به نمایشگاه رسانه های دیجیتال داشت و در این خصوص اظهارکرد: بسیار خرسندیم که روابط عمومی شورای شهر مشهد در این نمایشگاه حضور یافته تا در جهت معرفی خدمات وسیع پیش‌بینی شده در سامانه های تحت پوشش این مجموعه اقدام نماید.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس با بیان اینکه یکی از وظایف شوراهای شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری و مجموعه های وابسته به آن است، گفت: سامانه هایی به منظور تقویت این بعد نظارتی و ارتباط شهروندان با نمایندگان خود فراهم شده است که ایشان می‌توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود نسبت به مجموعه مدیریت شهری را در سریعترین زمان ممکن و بدون انجام سفرهای درونشهری ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز میتوانند از طریق امکانات دیجیتالی درنظر گرفته شده موارد یاد شده را منعکس نمایند و مطمئن باشند که از سوی اعضای شورا و نهادهای مربوطه پیگیری خواهد شد.

وی همچنین افزود: طبق آخرین آمار از شهریور سال گذشته تا آخر مردادماه سال جاری، ۹ هزار ۷۳۲ مورد پاسخگویی به ارباب رجوع توسط کمیته های نظارتی انجام شده که از این تعداد ۴ هزار ۸۰۰ مورد به صورت غیرحضوری و مابقی حضوری بوده است.

حیدری در پایان گفت: در صورتیکه شهروندان ما با ظرفیت‌ سامانه‌ای ایجاد شده آشنا شوند و بهره‌ببرند، پاسخگویی بهتر و سریع‌تری نسبت به ایشان خواهیم داشت و موجب رفاه حال آنها نیز می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات