مدیریت واحد شهری مشهد منادی وحدت و هماهنگی باشد

مدیریت واحد شهری مشهد منادی وحدت و هماهنگی باشد

مدیریت واحد شهری مشهد منادی وحدت و هماهنگی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمحسن حسینی‌پویا در دیدار رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد با فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم تمامی نهادهای عمومی و مسئولان را به عنوان حاکمیت محسوب می‌کنند و یک پیکره واحد می‌دانند، اظهارکرد: به همین دلیل، مردم از همه این نهادها عملکردی هماهنگ، واحد و هدفمند انتظار دارند.

وی در ادامه به فعالیت های شورای شهر مشهد در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه های بزرگ شهر که سال‌ها عملیات عمرانی آنها متوقف شده بوده و سرمایه های هنگفت بسیاری از مردم و شهروندان در آن راکد بود با تلاش های بسیار و جلسات متعدد و طولانی امروز به چرخه حیات بازگشته‌اند و مشکلات اقتصادی و حتی امنیتی ناشی از آنها برطرف شده است.

حسینی‌پویا خاطرنشان کرد: شورای شهر مشهد برای احیای این پروژه‌ها گاهی از منافع زودگذر شهرداری گذشت تا منافع بلندمدتی برای شهر و تامین و تثبیت امنیت عمومی در مشهد ایجاد شود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهدمقدس گفت: همه باید در کنار یکدیگر قرار گیریم تا درصدد رفع مشکلات برآییم؛ امیدواریم این رویکرد در سایر نهادها نیز ایجاد شود و این رویکرد صرفا از سمت شورای شهر مشهد و مدیریت شهری نباشد.

حسینی‌پویا در ادامه افزود: مدیریت شهری مشهد دهها میلیارد تومان اعتبار از سرمایه های شهروندان را برای احداث کمربند جنوبی هزینه کرده ولی امروز بخاطر عدم هماهنگی بین دستگاه های مجری، این پروژه کلان متوقف شده است؛ مشکلی در همین سطح برای بلوار نماز نیز شاهد هستیم و تمامی این مشکلات نشات گرفته از این است که از پیکره مدیریت واحد شهری صدای یگانه بلند نمی‌شود.

وی در پایان گفت: شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری براساس رویکرد تعاملی خود سعی داشته تا همسو با تمامی نهادهای دخیل در شهر گام بردارد و امیداریم این رویکرد در سایر دستگاه‌ها نیز شکل گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات