پیام تبریک شهردار چناران به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)

پیام تبریک شهردار چناران به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس بارویی در این پیام با اشاره به نامگذاری این هفته بعنوان هفته وحدت، دین مبین اسلام را بعنوان شریعت کامل و دین صلح، دوستی، برابری و برادری دانست که توسط حضرت محمد(ص) بعنوان خاتم انبیاء الهی برای همه ما انسانها به ارمغان آورده شده است.
متن پیام شهردار چناران بدین شرح است؛
امشب سخن از جان جهان باید گفت/ توصیف رسول انس و جان باید گفت
در شام ولادت دو قطب عالم/ تبریک به صاحبالزمان(عج) باید گفت
دین مبین اسلام، دین رحمت، نوع دوستی، صلح، برابری و برادری است که توسط برگزیده ترین عبد صالح خدا در بین قبایل عرب آن روزگار در شبه جزیره عربستان ترویج شد و انسان امروزی از آموزه های اصیل اسلامی که همان اسلام ناب محمدی ست، سیراب گشته و می‌توان ادعا کرد که تمام تعالیم دین اسلام در زندگی روزمره ما انسانها کاربرد دارد و می‌توانیم ضمیر تشنه خود را طبق دستورات این دین الهی سیراب نماییم.
امروز تاسی از آیین اسلام و تاکید بر وحدت و همدلی در همه زمینه ها بین آحاد جماعت مسلمین در گوشه گوشه این دنیای پهناور باعث شده که مسلمانان با هر مذهبی که دارند، هرساله با اجتماع عظیم خود در مناسک حج سرود وحدت را بسرایند.
و چه زیبا خداوند بلند مرتبه در آیه شریفه «واعتصمو بحبل الله جمعیا و لا تفرقوا» به لزوم وحدت مسلمانان پرداخته و در قرآن کریمش با تاکید بر فرستاده خویش بر مهمترین رسالت نبوی که همانا تالیف قلوب و ایجاد انس و تفاهم به جای خصومت و دشمنی در بین همه انسانها، خصوصا مسلمین صحه گذاشته است.
ما نیز بعنوان بخشی از جامعه بزرگ اسلامی همزمان با ولادت خاتم نبیین و سلاله پاک علوی امام صادق(ع) از عطر دل انگیز ایمان در این روزهای پربرکت استشمام کرده و وجود نازنین پروردگار را شاکریم که در کشوری زندگی می کنیم که تحت لوای رهبری مقام عظمای ولایت بیرق اتحاد جهان اسلام را بدست داریم و بعنوان یگانه الگوی جوامع اسلامی شناخته میشویم.
لازم میدانم بعنوان خادم کوچک مردم متدین چناران، فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز شکوفا شدن دو گل سر سبد خاندان نبوت و امامت را به تمام دوستداران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام در شهرستان چناران تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم که در این ایام عزیز و مبارک ضمن بهره بردن معنوی از فیوضات ماه ربیع الاول، لحظات و اوقات توام با شادی را در پیش رو داشته باشید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات