پیام شهردار قم به مناسبت هفته بسیج

پیام شهردار قم به مناسبت هفته بسیج

به گزارش شهرنیوز، دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشته و تبریک گفت.
متن پیام شهردار قم به این شرح است:
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می دهد.
«امام خمینی(ره)»
انقلاب اسلامی ریزش‌ها و رویش‌های بسیاری داشت؛ یکی از رویش‌های انقلاب جوانانی بودند که برای اسلام و دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملی جان خود را بر کف دستان خود قرار داده و مقابل دشمن متجاوز ایستادند. تدبیر امام راحل(ره) در تشکیل شجره طیبه بسیج برای ساماندهی و شکل‌دهی به ارتشی مردمی و ۲۰ میلیونی نیز از رویش‌های افتخارآفرین انقلاب است. بسیج همواره از ابتدای دوران تشکیل و در طول دوران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد کاملا مردمی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... به ایفای نقش موثر پرداخته است و امروز همگان بر این سخن بنیان‌گذار نظام اسلامی تاکید می‌کنند که تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.
به تدبیر امام راحل(ره) و با تیزبینی و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج در دوران قریب به ۴۰ ساله انقلاب همواره موثر عمل کرده است؛ در دوران جنگ تحمیلی در عرصه دفاع از کشور، در دوران جنگ نرم و مقابله فرهنگی در عرصه جهاد فرهنگی و امروز نیز در جنگ تمام‌عیار اقتصادی شاهد حرکت مجاهدانه بسیج برای توسعه اقتصادی کشور هستیم.
امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی اما، بیش از هر زمان دیگری به روحیه بسیجی نیازمند است و برای جلوگیری از ضربه‌های اقتصادی و خنثی‌شدن توطئه‌های شوم دشمنان تنها با روحیه بسیجی و تکیه بر توان داخلی می‌توان دشمن‌ را مایوس کرد و حضور خیل عظیم جوانان و دلسوزان و در یک کلام بسیجیان، در عرصه‌های سازندگی و اقتصادی و خدمت به محرومان در همین مسیر است که باید آن را به تمام جامعه تسری داد تا بتوان شاهد روحیه همکاری، همدلی، امید و ایمان به آینده بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جان بر کف دفاع مقدس، شهدای مدافع حریم اهل بیت(ع)، جانبازان و ایثارگران و امام شهدا، فرارسیدن هفته بسیج، که فرصتی برای ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه است، را گرامی‌ داشته و امید است تحت عنایات حضرت ولیعصر مهدی موعود(عج) و با رهبری رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) شاهد رشد، بالندگی و توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و زوال و نابودی دشمنان اسلام و نظام اسلامی باشیم.
دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم


لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات