هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری

هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری

به گزارش شهرنیوز، هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری و دومین کنفرانس تخصصی مهندسی پل به همت شهرداری قم و با مشارکت استانداری قم، موسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان، دانشگاه صنعتی دورتمند، اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم و وزارت راه و شهرسازی در مرکز همایش‌های شهرداری برگزار می‌شود.
این کنفرانس ۲۱ تا ۲۳ آذرماه در محورهای مباحث مرتبط با توسعه پایدار در زمینه‌های معماری، شهرسازی، مهندسی عمران، محیط زیست، بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت و مدیریت بحران، اقتصاد شهری، فرهنگ و جامعه‌شناسی، صنعت، تکنولوژی و فناوری اطلاعات و مهندسی پل(ترافیک، معماری، سازه، فناوری و نوآوری، مدیریت، نگهداری، ایمنی و هزینه‌های پایداری همراه با برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.
در نخستین روز این کنفرانس سه پنل تخصصی بوم‌شهر هوشمند، بنای سازگار با محیط زیست، بازآفرینی سازگار با محیط زیست و در دومین روز آن پنل تخصصی تعاملات اجتماعی در فضای شهری و گردشگری مذهبی برگزار خواهد شد.
دکتر برند بنیکوفسکی و ژوهانس امریچ از مدرسه عالی هام آلمان، محسن رحمان شیخ و ایوب خان داوود از هند، مهندس ویکتور مارتینز از اسپانیا، دکتر الساندر دی چزارس از ایتالیا، مهندس علی شاکری و نیما شاکری در این پنل‌های تخصصی سخنرانی خواهند کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات