مهندس مهدلو شهردار زرنداز افزایش سرعت در پروژه های عمرانی شهر زرند خبر داد .

مهندس مهدلو شهردار زرنداز افزایش سرعت در پروژه های عمرانی شهر زرند خبر داد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در بازدید از روند فعالیتهای شهرداری در شهر زرند به تشریح برنامه های عمرانی این نهاد پرداخت و گفت:سعی داریم با امکانات و تجهیزات شهرداری و با توجه به گستردگی شهر تمامی فعالیتهای عمرانی به صورت متوازن در تمام مناطق شهر زرند اجرائی شود .

مهندس مهدلوبا اعلام اینکه علیرغم کمبود بودجه هیچ پروژه‌ای تاکنون متوقف نشده و همچنان مسایل شهری در حال پیگیری و فعالیت می باشد تصریح کرد:عقیده داریم درپروژه های عمرانی باید دقت، نظارت،کیفیت و سرعت کار به صورت همیشگی لحاظ و رعایت شود .

منتخب شورای شهر زرند در ادامه افزود:تیم عمرانی شهرداری در حوزه‌های مختلف بهسازی معابر ،جدول گذاری بلوار ها،زیر سازی خیابان ها و کوچه ها، آسفالت و توسعه فضای سبز در تمام سطح شهر در حال خدمت به شهروندان می باشد.

این مقام مسئول به فعالیتهای عمرانی شهرداری نیز اشاره کرد و اظهار داشت:در حال حاضر بیش از ده نقطه از شهر در حال فعالیت عمرانی می باشد که می توان به مهمترین آنها از جمله زیر سازی و شن ریزی خیابان سپاس و پگاه،شن ریزی بلوار ۳۶ متری شهید زمانی ،جدول گذاری بلوار بعثت،جدول گذاری بلوار زرند از سمت رفسنجان و... اشاره کرد .

وی گفت: لایروبی انهار,خاک برداری و تعویض خاک رفیوژه ها و میادین،گل کاری ،احداث بوستانهای جدید و ... از برنامه های ما در عمران شهری ،فضای سبز می باشد .

شهردار زرند همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی را در پیشبرد سریع پروژه های عمران شهری ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه حجم کارهای عمرانی زیاد است، علاوه بر شهروندان ،دستگاه های مرتبط نیز باید همکاری لازم را با تیم مدیریت شهری داشته باشند .

شایان ذکر است مهندس مهدلو شهردار زرند به همراه مهندس نوذری سرپرست معاونت فنی و شهرسازی از پروژه های عمرانی شن ریزی و تسطیح خیابانهای سپاس ، پگاه و جدول گذاری بلوار بعثت بازدید کرد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات