پیام تبریک سرپرست شهرداری  کرمانشاه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

پیام تبریک سرپرست شهرداری کرمانشاه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)


مهندس حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام امده است:

بسمه تعالی

حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

فرا رسیدن ۱۷ربیع الاول خجسته زادروز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری و همچنین هفته وحدت را به همه هموطنان عزیز در سراسر ایران بویژه مردم مومن و شریف شهر کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض نموده، و از خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل بیت و حرکت در مسیر مکتب نجات بخش انبیاء الهی، سعادت و سربلندی همگان را از خداوند متعال خواستارم.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش خدمات شهرداری کرمانشاه توفیق داشته باشیم. حامد لعل بخش سرپرست شهردار ی کرمانشاه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات