تاج الدین: نوروزی درآمد شهرداری اصفهان را با فاصله از کلانشهرهای دیگر جلوتر برد

تاج الدین: نوروزی درآمد شهرداری اصفهان را با فاصله از کلانشهرهای دیگر جلوتر برد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار اصفهان جزء شهردارانی بود که درآمد شهرداری اصفهان را با فاصله از کلانشهرهای دیگر جلوتر برد، امیدوارم سایر شهرداری‌ها نیز در شرایط نامساعد فعلی خدمات حداقلی را به مردم ارایه کنند.

ناهید تاج الدین در آیین افتتاح پروژه های منطقه ۱۱ اظهار کرد: انصاف این است که خدماتی در شان مردم رهنان به آنها ارایه شود، البته متاسفانه در حال حاضر شرایط در کشور ایده آل نیست و می‌طلبد همدلی و صمیمیت را داشته باشیم تا از شرایطی که برای کشور ایجاد شده با سربلندی خارج شویم.

وی افزود: شرایط فعلی ایران به مدیران داخلی و دولت بر نمی‌گردد، بلکه برخی تنگ نظری‌ها از کشورهای دیگر به ما تحمیل شده و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما این شرایط را در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز داشته‌ایم، اما با روسفیدی شرایط را پشت سر گذاشتیم، در گذشته اصفهان بیش از استان‌های دیگر حضور خود را در عرصه‌های مختلف نشان داد، آمار در اصفهان نیز گویای این بوده که درصد شهدای منطقه رهنان نسبت به سایر مناطق بیشتر است.

وی با بیان اینکه اصفهان شش درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد ایثارگران کشور متعلق به اصفهان است و امروز خوشحالیم که به عنوان نمایندگان مردم می‌توانیم مشکلات آنان رفع کنیم.

تاج الدین با ابراز خرسندی از احداث بوستان شهدای مدافع حرم که مزین به نام شهدای بی ادعا است، گفت: فضای سبزی که در این بوستان ایجاد می‌شود بی‌شک آلودگی‌ها را کاهش می‌دهد و خیابانی که بهره برداری می‌شود مشکلات ترافیکی منطقه را رفع خواهد کرد.

وی با اشاره به حمام تاریخی رهنان گفت: از این حمام بازدید کردیم، امیدوارم پروژه حمام رهنان به زودی به اتمام برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهردار اصفهان جزء شهردارانی بود که درآمد شهرداری اصفهان را با فاصله از کلانشهرهای دیگر جلوتر برد، امیدوارم سایر شهرداری‌ها نیز در شرایط نامساعد فعلی خدمات حداقلی را به مردم ارایه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات