ارائه مباحث و توسعه پایدار شهری همکاری و همدلی شهروندان ارجمند شاهین شهر را می طلبد

ارائه مباحث و توسعه پایدار شهری همکاری و همدلی شهروندان ارجمند شاهین شهر را می طلبد

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام صادق (ع) ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد و گرامی داشت هفته بسیج گفت: ارائه مباحث و توسعه پایدار شهری همکاری و همدلی شهروندان ارجمند شاهین شهر را می طلبد که خوشبختانه شهروندان فهیم شهر تعاملات خوبی با شهرداری دارند.
وی در ادامه  افزود : شاهین شهر ، شهر پویایی است و بنده از زمان شروع خدمتگزاری در شاهین شهر با همکاری های همکاران در شهرداری و پشتیبانی های اعضای شورای اسلامی شهر همواره سعی و تلاش خود را در راستای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در محلات کمتر توسعه یافته شاهین شهر نظیر کوی کارمندان، مسکن مهر خانه کارگر و... مصروف داشته و ان شاء الله این روند خدمت رسانی ادامه خواهد یافت.
عشقی خاطر نشان نمود: علی رغم اینکه شهرداری شاهین شهر همانند سایر شهرداری های کشور با مشکلات و محدودیت های مالی روبه روست ولی با عنایات خداوند متعال،حمایت های مسوولان شهرستان، استان ، اعضای شورای اسلامی شهر  و تلاش های شبانه روزی همکاران در شهرداری توانستیم بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته و از بحران عبور نماییم.
شهردار شاهین شهر اظهار داشت: امیدواریم در طول دوران خدمتگزاری بتوانیم خدمات مطلوب و شایانی را به شهروندان فهیم شهر ارائه نماییم.
علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد و هفته بسیج گفت: شاهین شهر به عنوان شهر دانش و خلاقیت شایسته بهترین هاست و همواره شهردار کوشا و ساعی و اعضای شورای اسلامی شهر تلاش می نمایند زمینه یک زندگی شاد همراه با رفاه را برای شهروندان عزیز فراهم نمایند.
شایان ذکر است اجرای مسابقات، استند آپ کمدی، اجرای تواشیع و خوانندگی از دیگر برنامه های مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات