لزوم استفاده از ظرفیت سامانه ۱۳۷ در راستای توسعه خدمات شهری

لزوم استفاده از ظرفیت سامانه ۱۳۷ در راستای توسعه خدمات شهری







سید علیرضا موسوی در نشست هم اندیشی پیرامون آغاز به کار مجدد رادیو شهر به مناسبت سالروز میلاد پیامبراکرم(ص) و بررسی آیتم‌های این برنامه رادیویی که با حضور معاون صدای رادیو البرز و مسئول امور اجرایی سامانه ۱۳۷ برگزار شد، اظهار کرد: آموزش شهروندان به عنوان دغدغه ای اساسی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری کرج قرار دارد.

وی با بیان اینکه بهبود شرایط جامعه بدون مشارکت شهروندان و همکاری دستگاه های اجرایی نظیر صداوسیما، آموزش و پرورش، نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد امکان پذیر نیست، افزود: آموزش و مشارکت شهروندان نقش قابل توجهی در جهت کاهش مشکلات شهری و معضلات جامعه در بخش های مختلف خدماتی، رفاهی، بهداشتی، درمانی و غیره ایفا می کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی دو سویه بین مردم و مسئولان است و فعالیت این مجموعه باید به اطلاع و آگاهی عموم مردم برسد، تصریح کرد: توجه به فعالیت و اقدامات این مجموعه موجب می شود مردم با مشارکت حداکثری خود شهر را اداره کنند.

به گفته موسوی اخبار و عملکرد مجموعه مدیریت شهری کرج باید در کنار درخواست، انتقادات و پیشنهادهای سازنده شهروندان از طریق صدا و سیما انعکاس داده شود و نباید تک بعدی در این بخش فعالیت کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت سامانه ۱۳۷ در جهت توسعه خدمات شهری بهره مند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مهم ترین دغدغه شهروندان در هر فصل از سال بر اساس پیام های دریافتی شناسایی، احصا و بررسی خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج  در پایان تاکید کرد: شهروندان باید با اعتماد و اطمینان به این باور برسند که سامانه ۱۳۷ مشکلات آن ها را به گوش مسئولان می رساند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات