رسانه های دیجیتال بستری برای تحقق شفافیت شورای پنجم شهر مشهد/ یکی از سیاست های شورا، ارتباط عمیق با آحاد مردم است

رسانه های دیجیتال بستری برای تحقق شفافیت شورای پنجم شهر مشهد/ یکی از سیاست های شورا، ارتباط عمیق با آحاد مردم است

رسانه های دیجیتال بستری برای تحقق شفافیت شورای پنجم شهر مشهد/ یکی از سیاست های شورا، ارتباط عمیق با آحاد مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی‌نیا در حاشیه بازدید از غرفه روابط عمومی شورای شهر مشهد در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی مشهد درحال برگزاری است، ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، اظهارکرد: استقبال مردمی از نمایشگاه های کتاب و همچنین رسانه های دیجیتال مشهد بسیار عالی بوده که این حضور پرشور نشان از علاقه‌مندی شهروندان و دغدغه‌مندی ایشان نسبت به حوزه فرهنگ دارد و بسیار ارزشمند است.

مهدی‌نیا در ادامه به تشریح مطالبی در خصوص رسانه های دیجیتال و حوزه روابط عمومی شورای شهر مشهد پرداخت و گفت: عصر امروز، دوره کسب اطلاعات و اخبار است؛ در گذشته این مهم صرفا از طریق جراید و روزنامه های کثیرالانتشار و محلی محقق می‌شده ولی اکنون با تنوع بسیار بالایی در این زمینه روبرو هستیم و درهای آن به روی همگان باز است.

وی افزود: در گذشته یک گروه محدود مسئولیت آگاهی‌رسانی به جمعیت زیادی را داشته درحالیکه امروز اکثریت خبر را تولید و به سمع و نظر اکثریت دیگر می‌رسانند؛ هر شخصی که از این ابزارها، رسانه‌ها و پنجره‌های اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر بهره ببرد و بدون شک به توفیق بیشتری نائل خواهد شد.

مهدی‌نیا در ادامه با بیان اینکه یک نهاد مردمی، تصمیم‌ساز، قانون‌گذار و ناظر مثل شورای شهر مشهد که اعضای آن، منتخبین مردم هستند، هر اندازه که بتواند از این ابزارها بیشتر استفاده کند، عملکرد خود به در سطح کلان‌تری به گوش مردم رسانده و می‌تواند بازخورد و نظرات مردمی را بواسطه این بسترها جویا شود و کسب کند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد با بیان اینکه بیش از ۱۴ ماه از فعالیت شورای پنجم و روابط این دوره می‌گذارد، اظهارکرد: یکی از سیاست‌های راهبردی ما برقراری رابطه با آحاد مردم و شهروندان بوده که تاکنون موفق بوده‌ایم.

مهدی‌نیا با اشاره به رویکرد تحقق اتاق شیشه‌ای در شورای شهر مشهد، گفت: پخش زنده جلسات علنی شورا در فضای اینستاگرام یکی از اتفاقات خوب در این دوره از مدیریت شهری مشهد بوده است؛ تصمیم‌گیری، قانون‌گذاری و نظارت در مقابل چشم های مردم سبب می‌شود تا تصمیماتی بهتر و روشن‌تر داشته باشیم.

وی رسانه های دیجیتال را یکی از ابزارهای اساسی و کمک‌کننده شورای شهر دانست و افزود: فضای مجازی و بسترهای نوین از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردارند که شورای شهر بواسطه آنها اطلاعات حوزه های مختلف از جمله حوزه شهرسازی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

مهدی‌نیا در پایان اظهارکرد: شورای پنجم شهر مشهد برای تحقق شعار شفافیت از رسانه های دیجیتال استفاده کرده و شهروندان عزیز مطمئن باشند که این شفافیت روز به روز افزون خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات