تشکیل جلسه هم اندیشی معاونت فرهنگی با معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی

تشکیل جلسه هم اندیشی معاونت فرهنگی با معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی

به گزارش امور ارتباطات، احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری یک جلسه هم اندیشی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردای اهواز و مدیران عامل سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی خبرداد.

احمد سراج با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و هفته بسیج اظهار کرد: در این جلسه امکانات و ظرفیت های معاونت فرهنگی اجتماعی تشریح و شرحی از عملکرد این معاونت طی ده ماه گذشته ارائه شد.

وی افزود: در صورت هماهنگی هر چه بیشتر ما بین دو معاونت و سازمانهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی در زمینه های تزریق نشاط اجتماعی، آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی شهروندان می توان گام های موثری برداشت.

معاون شهردار تصریح کرد: از جمله ظرفیت های موجود فرهنگسرای نجوم و تعداد بسیاری فرهنگسرا و سرای محله است که با همکاری سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی می توان برنامه تور گردشگری برای مسافرانی که از اهواز دیدن می کنند، برنامه ریزی کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی خاطر نشان کرد: با توجه به امکان تالار شهر می توانیم با مشارکت سازمان ها برنامه هایی را در تالار شهید جمالپور برگزار کنیم. اتفاقا با اجرای چنین برنامه هایی می توانیم ارزش گذاری خاصی در راستای عملکرد و فعالیت کارکنان خدوم و بی ادعای شهرداری اهواز ارائه دهیم. بدیهی است این برنامه ها با محوریت کارکنان شهرداری می تواند رضایتمندی آنها را افزایش دهد.

سراج ادامه داد: ابزار معاونت امور اجتماعی فرهنگی ابزار هنر است. در این زمینه آمادگی تولید انواع تیزر و انیمیشن با موضوعات مرتبط با فرهنگ استفاده از اموال عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی و هم چنین فرهنگ حمل و نقل و ترافیک موجود است.

در ادامه جلسه هم اندیشی، دکتر دلفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، ضمن تقدیر و تشکر بابت این جلسه، به مشکلات فراوان اقتصادی اشاره کرد و اظهار کرد: در شهرهای دیگر دیده شده شهرداری ها از نظر روانی توانسته اند در خصوص مباحثی مانند حمل و نقل عمل کرده واز این طریق میزان رضایتمندی شهروندان را افزایش دهند.

وی با اشاره به مباحث مدیریت شهری که توسعه شهرها را بر اساس حمل و نقل دانسته است، افزود: به تازگی ریل باس شهری راه افتاده و در حال حاضر مطالعاتی جهت افزایش ایستگاه به ویژه در محلات محروم صورت می گیرد. ظرفیت حمل و نقل توسط ریل باس از پردیس آغاز می شود و با گذر از محلات و مناطق مختلف اهواز در ایستگاه کارون پایان می پذیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک در پایان از مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی درخواست کرد با استفاده از ابزارهای موجود در زمینه ارتقاء فرهنگ حمل و نقل آموزش لازم را در اختیار شهروندان و خصوصا خانواده ها قرار دهد.

در ادامه جلسه محمد رستم منش مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: بخشی از ظرفیت های معاونت برای من تازگی داشت.

وی ضمن تشکر و قدردانی از ارائه بلیط های ورزشی در تابستان تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت تاثیر مستقیم و مثبتی برخانواده کارکنان داشت. بویژه آنکه قشر رانندگان بصورت روزانه زحمات بسیاری را متحمل می شوند.

هم چنین کورش حسینی زاده مدیرعامل سازمان ضمن تشکر بابت تشکیل جلسه هم اندیشی خاطرنشان ساخت: اتوبوس یک دانشگاه سیار است. فضای اتوبوس و ایستگاه ها، فضای بسیار مناسبی در جهت پیاده سازی پیام های فرهنگی است.

به گزارش اداره ارتباطات، مقرر شد فهرستی از موارد موردنظر معاونت حمل و نقل و سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی جهت تولید تیزر و انیمیشن تهیه و به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز ارائه شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات