جشن هفته وحدت ویژه کارکنان سازمان اتوبوسرانی با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی

جشن هفته وحدت ویژه کارکنان سازمان اتوبوسرانی با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی

به گزارش اداره ارتباطات، احمدرضا درخشان مدیر امور اجتماعی شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی از برگزاری یک جشن ویژه کارکنان سازمان اتوبوسرانی در محل تالار شهید جمالپور خبرداد.

احمدرضا درخشان گفت: در راستای تقدیر و تشکر از کارکنان سازمان اتوبوسرانی و خانواده های آنان یک جشن ویژه در محل تالار شهید جمالپور برگزار شد. این جشن پیرو جلسه هم اندیشی هفته گذشته با معاونت حمل و نقل و ترافیک و مدیران عامل سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به استقبال بسیار خوب کارکنان سازمان اتوبوسرانی افزود: در این جشن ابتدا دلفی( معاون حمل و نقل و ترافیک) و مهندس حسینی زاده(مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی) به خانواده های کارکنان تلاشگر سازمان خوشامد گفتند. مهندس حسینی زاده علت اصلی این جشن را ارزش گذاری به فعالیت ها و سخت کوشی کارکنان سازمان و تقدیر و تشکر از صبوری خانواده های آنها برشمرد. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی والا در خصوص نقش محبت در خانواده ها مطالبی را عنوان کرد.

درخشان در ادامه بیان کرد: این جشن با چندین مسابقه ویژه کارکنان، خانواده های آنها و اهدای جوایز نفیس به کار خود پایان داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات