عیادت رییس شورای شهر شیراز از کودکان پرورشگاه ولیعصر

عیادت رییس شورای شهر شیراز از کودکان پرورشگاه ولیعصر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، «سیداحمدرضا دستغیب» در بازدید از مرکز نگهداری کودکان و‌نوزادان بی‌سرپرست و بدسرپرست حضرت ولیعصر(عج) با مراحل پذیرش، مراقبت، نگهداری، امور درمانی و نحوه واگذاری حضانت این کودکان آشنا شد .

رییس شورای اسلامی شهر شیراز، در حاشیه این بازدید گفت: پرورشگاه حضرت ولیعصر تنها پرورشگاه خیریه و غیردولتی در جنوب کشور است که به همت خیران و تحت نظارت سازمان بهزیستی راه اندازی شده است‌ .

وی ادامه داد: توجه به ایتام و کودکان بدسرپرست از سفارش‌ها موکد اهلبیت و رسول اکرم(ص) است و در این شرایط سخت اقتصادی می‌طلبد بیش از گذشته توجه شهروندان معطوف به این گونه مراکز معتبر و غیر دولتی شود .

دستغیب ابراز کرد: رسیدگی به ایتام، مورد تاکید خداوند و از سنت ها و روش های حسنه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) بوده است .

وی گفت: اکنون هم وظیفه همه ماست که بر اساس این سنت و روش و حس انسان دوستی ، آنان را از کمک و محبت خودمان فراموش نکنیم .

رییس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: خداوند یاری کرد که در روزی بارانی میلاد حضرت رسول اکرم(ص) ساعاتی را با این کودکان و مربیان و مدیران کوشای شیرخواگاه سپری کنم و در شادی آنان شریک باشم .

همچنین دکتر پورکریم مدیر داخلی این مرکز گزارشی از فعالیت‌های مختلف و چگونگی نگهداری و مراقبت نوزادان و کودکان و‌مشکلات موجود ارائه کرد .

به گفته دکترپورکریم، شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) میزبان بیش از ۱۲۰ نوزاد و کودک یک روزه تا سه ساله است و مجموعه کادر پرستاری و مراقبتی آن به بهترین نحو از کودکان نگهداری می‌کنند اما به حمایت شهروندان نیازمند دارد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، شیرخوارگاه حضرت ولیعصر در شهر صدرا آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان به ویژه پوشک نوزاد، شیرخشک، مغز گردو و بادام و گوشت ماهی است .

شماره کارت

۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۲۸۶۹ بانک ملت هم پذیرای کمک‌های نقدی شهروندان خیر است .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات