مدیر امور شهر: تمام تلاش و امکانات خود را جهت کم کردن مشکلات ناشی از بارندگی به کار بستیم

مدیر امور شهر: تمام تلاش و امکانات خود را جهت کم کردن مشکلات ناشی از بارندگی به کار بستیم


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه ، مهندس عارف کیا مدیرامور شهر طی گفتگویی خدمات و فعالیتهای شهرداری را در بارندگی های اخیر تشریح نمود .

مدیرامور شهر گفت : طبیعتاً نزول بارش و رحمت الهی سبب خیر و برکت خواهد بود و امیدواریم این نعمت واسعه الهی همیشه در این سرزمین تداوم داشته باشد ، خوشبختانه طی چند روز اخیر بارش های خوبی را در سطح استان داشتیم و در شهر کرمانشاه نیز بارش خوبی را شاهد بودیم .

مهندس عارف کیا افزود : این بارندگی ها طبیعتاً در سطح شهر سبب آب گرفتگی هایی نیز خواهد گردید و موجب ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان می شود که در این راستا طی فراخوانی که از سطح مناطق داشتیم و از هر منطقه ۵۰ نیروی کمکی درخواست نمودیم توانستیم با ۴۰۰ نیروی امدادی و خدماتی و استفاده از ماشین آلات مختلف مثل بیل مکانیکی و .... مناطقی را که شاهد آبگرفتگی شدید و تحت پوشش قرار دهیم .

وی افزود : خوشبختانه مشکل خیلی هادی در سطح شهر به دلیل بارندگی نداشتیم و در برخی مناطق مثل بلوار ظفر ، جانبازان ، ۵۶ متری علوم پزشکی و ورودی شهرک معلم و چند نقطه دیگر این مسئله بیشتر به چشم آمد اما با تمام توان و امکانات سعی نمودیم این مشکلات و آبگرفتگی ها را مرتفع نماییم اما دربرخی مناطق نیازمند احداث کانال و لوله های دفع آبهای سطحی هستیم و این مشکلی است که در کل سطح شهر با آن مواجه هستیم و دفع کامل آبهای سطحی نیازمند بودجه و اعتبارات زیادی می باشد که تامین آن به تنهایی از عهده شهرداری خارج است

مدیر امور شهر ادامه داد : با وجود مشکلات لایروبی و لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی با نظارت بازرسان خدمات شهری در حال انجام است و در این راستا تا کنون نقاط زیادی از سطح شهر با احداث کانال دفع آبهای سطحی جهت مقابله با آبگرفتگی ها تجهیز شده اند .

عارف کیا افزود : در طول بارندگی های چند روز اخیر تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی مناسب به شهروندان انجام دادیم و فرماندار محترم ، سرپرست شهرداری و معاون خدمات شهری در چندین مرحله بازدید و نظارت از روند این خدمات رسانی داشته اند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات