۵ آذر سند افتخار مردم گرگان و روز ملی گرگان است/ کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۰ پروژه

۵ آذر سند افتخار مردم گرگان و روز ملی گرگان است/ کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۰ پروژه

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در مراسم یادمان شهدای پنجم آذر گرگان (روز ملی گرگان) اظهار کرد: امروز نسبت به سال‌های گذشته به موضوع قیام و حماسه پنجم آذر توجه بیشتری شده اما همچنان نیاز است به موضوع پنج آذر بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد: نسل جوان و نوجوان امروز نیاز دارد از تاریخ این شهر بیشتر بداند و به واقع روز پنج آذر روز ملی گرگان و روز اقتدار و حماسه مردم گرگان است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: به حق امروز هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی گرگان است و امروز می‌تواند هویت مردم گرگان باشد که مردم این شهر برای پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را با یک حماسه ایفا کردند.

دادبود گفت: امسال این روز متصل به چهل سالگی پیروزی انقلاب است که این ایام بسیار ارزشمند است و امروز ما با افتخار به گذشته و امید به آینده رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مقارن شدن هفته بسیج و پنجم آذر بسیار مبارک است و همه ما به عنوان بخشی از بسیج ۲۰ میلیونی افتخار می‌کنیم که در این جریان حضور داریم.

شهردار گرگان تصریح کرد: امروز رسالت ما نسبت به خون شهدا از گذشته تاکنون، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید حرکت و تحول بیشتری را با خدمت بیشتر در جامعه ایجاد کنیم.

دادبود بیان کرد: خدمت خالصانه و بی‌منت مهمترین وظیفه‌ای است که همه ما باید در دستور کار داشته باشیم.

وی گفت: در مدیریت شهری خبرهای خوبی در راه است و برای دهه مبارک فجر، ۴۰ پروژه را کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

شهردار گرگان تاکید کرد: ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان همه تلاش و بزاعتمان را پای کار آوردیم تا همانند ۴۰ سال گذشته، استوار و قدرتمند خدمت به مردم را ادامه دهیم و مسیر پربرکت نظام اسلامی را برای پیشرفت هموارتر کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات