ضرورت نظارت بر ساخت و سازها / رعایت قوانین و استانداردهای ساختمان

ضرورت نظارت بر ساخت و سازها / رعایت قوانین و استانداردهای ساختمان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، عبدالحمید فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان در گفت و گویی لزوم رعایت  مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: رعایت قوانین ساختمان و ساختمان های مهندسی ساز ، یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از تبعات سنگین خسارت در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه خواهد بود.

وی با اشاره به وظایف شهرداری ها در راستای  اعمال قانون تخلفات ساختمانی افزود:  برخورد قاطع کمیسیون ماده صد شهرداری با متخلفان ساختمانی  و اجرای مقررات و ضوابط ، ساخت و سازهای غیر مجاز را کاهش و خسارات احتمالی وارده را به حداقل خواهد رساند.

فرزانه ضمن تاکید بر استفاده شهرداری از ظرفیت و تجارب مهندسان شهر در جهت افزایش کیفیت ساخت و ساز و کاهش تخلفات این حوزه  ادامه داد: این امر ، احداث بناهای ایمن و مطمئن ، رعایت اصول زیبایی سیما و منظر شهری را در پی دارد.

معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری گفت:  ایجاد ارتباط و تعامل با دستگاه های متولی حوزه ساختمان منجر به رفع نقایص عملکردی دستگاه های خدمت رسان شهری  خواهد شد.

فرزانه با تاکید بر هماهنگی مناطق سه گانه شهرداری ساری در راستای نظارت دقیق بر ساخت و سازهای شهری خاطر نشان کرد :  نظارت بر روند اجرای رعایت قوانین و استانداردهای احداث ساختمان بصورت مستمر در دستور کار مجموعه شهرداری ساری قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات