عملیات احداث میدان پروفسور رحمان زاده شبستر شروع شد

عملیات احداث میدان پروفسور رحمان زاده شبستر شروع شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری شبستر ، سید باقرموسویان شهردار شبستر از احداث یک میدان جدید در شبستر خبر داد و اظهار داشت : با توجه به اینکه تقاطع ستارخان و خیابان گلشن راز شمالی نیاز به ایجاد میدان داشت ، شهرداری شبستر عملیات احداث آن را در دستور کار خود قرار داد .

موسویان افزود : بعد از طراحی و مطالعه مراحل ایجاد میدان در این منطقه ، طرح آن در شورای ترافیک شهرستان مطرح و مصوب شد.واحد فنی و شهرسازی شهرداری  شبستر عملیات احداث آن را شروع  و در مدت دو هفته نقشه برداری ، جانمایی و جدول بندی اطراف میدان تکمیل نمود.

این میدان در جلسه اخیر شورای نامگذاری معابر شهر شبستر بنام میدان پروفسور رحمان زاده نامگذاری شد پروفسور رحمان زاده یکی از مشاهیر بنام و از افتخارات شهر شبستر می باشد .

گفتنی است؛ پروفسور رحیم رحمان زاده، پایه گذار جراحی مدرن ارتوپدی و تروماتیک ارتوپدی و رئیس مرکز بین المللی جراحی مفاصل و استخوان برلین است

پروفسور رحمان زاده برنده جایزه جراحی و دارای مدال درجه یک لیاقت از رئیس جمهوری آلمان به واسطه نوآوری‌های مهم و بدیع در رشته ارتوپدی است.تاکنون مقالات، تالیفات و کتب متعددی در زمینه ارتوپدی از پروفسور رحمانزاده چاپ و منتشر شده‌ است..

شهرداری شبستر در نظر دارد به زودی تندیس ویژه پروفسور رحمان زاده رادر مرکز این میدان نصب نماید .

انتهای خبر /

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شبستر

    منبع خبر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر یک شهرداری در شهر شبستر می باشد

      نظرات