برگ های پاییزی از سطح شهر جهت تولید خاکبرگ جمع آوری می شود

برگ های پاییزی از سطح شهر جهت تولید خاکبرگ جمع آوری می شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: برگ های پاییزی از سطح شهر جهت تولید خاکبرگ جمع آوری می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  علی شایگان  اظهار کرد: تصویر زیبای برگ های پاییزی در پارک های سطح شهر جلوه زیبایی به فضای شهر می دهند و همواره این تصاویر مورد استقبال عموم شهروندان است

وی اذعان کرد: امسال نیز همانند سال های قبل جمع آوری برگ ها از سطح معابر پارک ها و میادین در دستور کار سازمان قرار گرفته  و هماهنگی لازم با مناطق ۵ گانه فضای سبز سطح شهر جهت جمع آوری و حمل برگها و دپو در محل‌های تعیین شده صورت می‌پذیرد.

شایگان با بیان اینکه مکانی در نهالستان سازمان برای چال برگ تعبیه شده است، گفت: بخش عمده برگ های جمع آوری شده در این سازمان به کود برگ تبدیل شده و در واحد تولیدات سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته وی برگ‌ها با پا خوردن‌های بسیار چهره زیبای خود را از دست می‌دهند و در هنگام بارش باران موجب مسدود شدن کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و آب گرفتگی معابر می شوند از این رو جمع آوری برگ ها بیشتر در مکانهای پرتردد به صورت پیوسته انجام می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه بیان کرد:  برگ ها در برخی از معابر و پارکها به مدت یک تا ۲ روز به منظور فضاسازی حال و هوای پاییز، جمع آوری نمی شوند تا حس و حال پاییز ،رنگ های زیبا و الوان با مناظر دلنشین به خوبی به مردم القاء شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات