تله کابین صفه تا پایان آذرماه ۹۷ تعطیل است

تله کابین صفه تا پایان آذرماه ۹۷ تعطیل است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) گفت: تله‌ کابین صفه به علت تعمیرات سالیانه تا پایان آذرماه تعطیل خواهد بود.

علی معینی اظهار کرد: سالن بولینگ، سینما پنج بعدی، شهربازی، زیپ‌لاین و مجموعه بام اصفهان طبق روال قبل آماده سرویس‌دهی به گردشگران و شهروندان است.

وی با اشاره به ساعت کار پاییز و زمستان زیر مجموعه‌های گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان)، تصریح کرد: بولینگ صفه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ در اختیار شهروندان است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) افزود: ساعت کار پرنده‌نگری روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ است.

وی ادامه داد: زیپ‌لاین صفه نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ پذیرای شهروندان است.

معینی خاطرنشان کرد: ساعت کار تله‌سیژ ناژوان روزهای شنبه تا پنج‌شنبه صبح‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ است.

وی گفت: در پاییز و زمستان شهر رویاها روزهای شنبه تا سه‌شنبه تعطیل است و روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ پذیرای شهروندان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات