همایش بصیرت بسیجیان در سالن اجتماعات نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار گردید

همایش بصیرت بسیجیان در سالن اجتماعات نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار گردید

به مناسبت هفته بسیج، همایش " بصیرت بسیجیان" با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر  ، معاونان، مدیران و بسیجیان شهرداری شاهین شهر در سالن اجتماعات ساختمان نگارستان شهرداری برگزار گردید.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در حاشیه همایش بصیرت در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: خوشبختانه مجموعه بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار موثری در حفظ و پاسداشت آرمان ھا و دستاوردھای انقلاب اسلامی داشته است.
وی در ادامه افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ایثار، شجاعت و مقاومت از کیان اسلام و انقلاب و ایران دفاع نمودند و امروز در عرصه جنگ نرم و جھاد اقتصادی نیز مانند گذشته حضور فعال در همه عرصه ها دارند.
عشقی افزود : نقش بسیجیان شهرداری را در راستای سالم سازی محیط و رفع مشکلات ارباب رجوع بسیار تاثیر گذار است و بسیجیان، دوران مسوولیت خود را فرصتی برای خدمت به مردم می دانند و از این رو در راستای رفع مشکلات مردم همواره تلاش می نمایند.
شهردار شاهین شهر خاطر نشان نمود: هدف از برگزاری چنین همایش هایی تکریم و تجلیل جایگاه بسیج و مقام بسیجی و یادبودی از شهدای انقلاب اسلامی ایران،شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
امید ایمانی فرمانده پایگاه بسیج شهرداری شاهین شهر در این همایش ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: بسیج تنها نهاد مردمی است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس گردیدو از آن زمان تاکنون این نیروی مخلص و ارزشی به صورت داوطلبانه و بدون هیچ انتفاعی برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران و آرمان های آن ایستادگی نموده است.
سرهنگ بهرامی، هادی سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز به عنوان سخنران ویژه این همایش به بیان نقش و جایگاه بسیج از زمان شکل گیری تا زمان حاضر پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات