برگزاری دوره آموزشی علل حریق و حوادث به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر

برگزاری دوره آموزشی علل حریق و حوادث به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر

دوره آموزشی علل حریق و حوادث با حضور آتش نشانان منتخب سراسر کشور و به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در تالار شیخ بهایی این شهر در حال برگزاری است.
آتشپاد دوم مجتبی رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در این دوره ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: اولویت نخست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر به عنوان یکی از سازمان‌های امدادرسان در هنگام بروز حوادث، حضور به موقع در راستای کمک و امدادرسانی به شهروندان با هدف کاهش خسارت‌های جانی و مالی است.
وی در ادامه افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر با چهار ایستگاه در نقاط مختلف شهر در قالب نود نیرو فعالیت می نماید و ماهانه حدود صد و سی عملیات توسط جان برکفان سازمان انجام می گردد که با توجه به فصول مختلف سال این رقم افزایش می یابد.
رستمی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی آتش‌نشانان با علل وقوع حریق و حوادث و انسجام بیشتر تیم های عملیاتی در مواقع بروز حادثه عنوان نمود.
گفتنی است دوره آموزشی علل حریق و حوادث، با حضور مدرسان برجسته کشوری صورت می گیرد.
شایان ذکر است این دوره آموزشی به مدت سه روز در شاهین شهر برگزار می گردد که آتش نشانان پس از این دوره گواهینامه دریافت خواهند نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات