شورای شهر پنجم و شهرداری مشهد برای کاهش مشکلات معلولان در شهر کمر همت  ...

شورای شهر پنجم و شهرداری مشهد برای کاهش مشکلات معلولان در شهر کمر همت ...

شورای شهر پنجم و شهرداری مشهد برای کاهش مشکلات معلولان در شهر کمر همت بسته اند

مشاور شهردار در امور معلولان و فعال حقوق افراد دارای معلولیت با اشاره به خدمات انجام شده در دوره جدید مدیریت شهری و شورای شهر گفت: شورای شهر پنجم و شهرداری مشهد برای کاهش مشکلات معلولان در شهر کمر همت بسته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، فرشته تنهایی در مراسم افتتاح نمایشگاه "فروغ زندگی" ویژه آثار ۱۶ تن ازهنرمندان معلول مشهدی در نگارخانه شهر با تقدیر از اقدام اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در برپایی این نمایشگاه افزود: در این مدت کوتاهی که به عنوان مشاور شهردار در امور معلولان فعالیت داشتم، شاهد این نکته بودم که شورای شهر پنجم و مدیریت شهری برای کاهش مشکلات معلولان در شهر ومناسب سازی محیط شهری کمر همت بسته اند.
وی ادامه داد: گام های زیادی در زمینه معلولان در این دوره برداشته شده و یا در حال انجام است که به مرور در آینده دیده خواهد شد.
سمانه احسانی نیا، هنرمند برجسته معلول مشهدی و عضو هیات مدیره گروه تاتر معلولان(بچه های باران) نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از شهرداری مشهد برای برگزاری نمایشگاه "فروغ زندگی" گفت: اینگونه اقدامات در ایجاد روحیه هرچه بیشتر در معلولان وشناسندن توانمندی های آنها به جامعه تاثیر بسیار زیادی دارد که امیدواریم ادامه دار باشد.
همچنین ایمانی، مدیرعامل جامعه معلولان مشهد نیز در حاشیه این مراسم، توجه به توانمندی معلولان را در جامعه برای آشنایی مردم با این توانایی ها دارای اهمیت دانسته و از شهرداری مشهد در برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان معلول مشهدی تقدیر کرد.
لازم بذکر است، نمایشگاه "فروغ زندگی" که در آن ۸۹ اثر نقاشی از ۱۶ هنرمند معلول مشهدی به نمایش گذاشته شده است از ۶ الی ۱۴ آذرماه صبح ها ۹ الی ۱۳ و بعدازظهرها ۱۵ الی ۱۷ برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات