۱۳۷، مرکزی برای پاسخگویی حرفه‌ای به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان است

۱۳۷، مرکزی برای پاسخگویی حرفه‌ای به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان است

۱۳۷، مرکزی برای پاسخگویی حرفه‌ای به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان است

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، مرجعی برای پاسخگویی حرفه‌ای به درخواست‌ها و پیگیری حل مشکلات شهروندان است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محسن حسینی پویا که در پنجمین هفته از اجرای طرح «چهارشنبه‌های پاسخگویی»، به تماس‌های مردمی، درخواست‌ها، مشکلات آنها پاسخ می‌داد، در مورد اهمیت پاسخگویی مدیران شهری و اعضای شورای شهر در مرکز ۱۳۷ به تماس‌های شهروندان، اظهار داشت: شورای شهر یکی از وظایفش ارتباط با مردم است چون رامده از مردم هستیم لذا می‌خواهیم حرف مردم را نیز بزنیم.
وی افزود: یکی از راه‌های برقراری این ارتباط، حضور در میان مردم و شهروندان از طریق حضور در شهر و جامعه است اما از این طریق نمی‌توان به صورت حرفه‌ای تمام خواسته‌های مردم را استخراج کنیم.
حسینی پویا تاکید کرد: ۱۳۷ جایی است که به صورت حرفه‌ای و منطقی، همه خواسته‌ها و مشکلات مردم را دریافت و استخراج نموده و با پیگیری مستمر، به آنها پاسخگویی می‌کند.
وی ادامه داد: حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری در این مرکز برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، بسیار کارساز می‌باشد زیرا در اینجا با تنوع موضوعات مطرح شده مواجهیم و بیش از پیش با واقعیات شهر آشنا می‌شویم، از مسائل مربوط به کارکنان شهرداری گرفته تا مشکلات مربوط به پیمانکاران، کارکنان بخش خصوصی، شهروندان مناطق و محلات مختلف.
رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد عنوان کرد: حضور در این مرکز، دید وسیعتری به ما مدیران و اعضای شورای شهر می‌دهد تا در آینده بتوانیم برای حل مسائل و مشکلات شهر و ساکنان آن و همچنین زائران، برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم.
حسینی پویا اذعان داشت: یقینا بهبود تخصصی و فنی مرکز ۱۳۷ توسط کارشناسان این مرکز و پیشنهادات آنها با حمایت‌ها مدیران میسر است اما نکته حایز اهمیت این است که مردم دوست دارند پاسخ تماس‌های خود با این مرکز را به موقع دریافت نمایند.
وی گفت: لذا باید اگر موضوعی که در درخواست‌های شهروندان به مرکز ۱۳۷ منعکس شده بود، بلافاصله قابل پاسخگویی و حل بود، که به شهروند پاسخ داده می‌شود، اما اگر این مشکل حل نشد باید مکانیزمی در شهرداری تعریف شود تا این مسئله شهروند مورد نظر، به صورت سلسله مراتبی، جهت پاسخگویی به مدیران ارشد مجموعه انعکاس یابد تا در نهایت اگر نتیجه مطلوب حاصل بعد از مدت زمانی معین حاصل نشد، نهایتا موضوع به شهردار مشهد منعکس گردد.
حسینی‌پویا افزود: باید به تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷، ضمانت اجرایی بدهیم. همین انعکاس درخواست‌های پاسخ داده نشده به مدیران بالاتر، خود باعث اهتمام بیشتر مدیران مربوطه در پاسخگویی به تماس‌های مردمی و در نهایت کاهش اعداد تماس‌های ورودی به این مرکز خواهد شد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات