رونمایی از پلاک افتخار شهید رحمت الله منفرد در منطقه ۶ مشهد

رونمایی از پلاک افتخار شهید رحمت الله منفرد در منطقه ۶ مشهد

رونمایی از پلاک افتخار شهید رحمت الله منفرد در منطقه ۶ مشهد

شهردار منطقه ۶ مشهد از رونمایی از پلاک افتخار شهید رحمت اله منفرد با حضور جمعی از مسئولین خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌اله حیدری در مراسم رونمایی از پلاک افتخار شهید رحمت‌الله منفرد که با حضور سردار افراسیابی فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی، سرهنگ پاسدار محمد ترشیزی فرمانده سپاه ناحیه مقداد و جمعی از مسولان شهری برگزار شد، عنوان کرد: شهدا بی‌پلاکان در وادی ریا و هوای نفس‌اند و پلاک افتخار شهدا در قلب ما کوبیده شده و امیدواریم این مراسمات و تکریم‌ها در عمل ما هم نمود پیدا کند و به حق دنبال روی راه شهدای اسلام و انقلاب باشیم.
وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب قدردانی از خانواده شهدا را به عنوان یک تکلیف عنوان کردند و عمل به تکلیف یک فریضه و حقی است که بر گردن همه ماست.
شهردار منطقه ۶ مشهد یادآور شد: شرکت در این مراسم و حضور در جمع خانواده شهید و بسیجیان گرانقدر رحمتی است که بر ما وارد شده و ما شکر گذار و قدردان این رحمت خواهیم بود.
حیدری در ادامه به حضور پرشور بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: هر جا که نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته شاهد پیروزی‌های چشمگیر و مقتدرانه بودیم که ماحصل اخلاص و گام نهادن در مسیر رضای الهی بوده و امید داریم نیروهای جان برکف بسیج با همین خلوص به راه خود ادامه دهند و تا تحقق هدف نهایی که همان رسیدن و پیوستن به انقلاب حضرت مهدی (عج) است لحظه‌ای از پای ننشینند.
در ادامه این مراسم سردار افراسیابی فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی عنوان کرد: هر میزان که برای خانواده شهدا و شهدا ارزش قائل شویم عملا به خودمان احترام گذاشتیم و هر چقدر این عزیزان تکریم شوند، دین و نظام تکریم شده است.
فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی همچنین از معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۶، پایگاه بسیج شهید کاوه و همه افرادی که در برپایی این مراسم نقشی داشتند تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: قطعا همه کسانی که در راه خدمت به شهدا، اسلام، انقلاب و رهبری گام برمیدارند ماجور خواهند شد.
سرهنگ پاسدار محمد ترشیزی فرمانده سپاه ناحیه مقداد نیز در این مراسم عنوان کرد: شهدا نه تنها آبروی محله و شهر و کشور، بلکه آبروی اسلام و انقلاب هستند و خوشحالیم که بعد چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و سی و نه سال از گذشت سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین این فرصت فراهم آمده تا در جمع خانواده گرانقدر شهید منفرد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات