بهره برداری از کتابخانه مرکزی مشهد تا بهمن‌ماه

بهره برداری از کتابخانه مرکزی مشهد تا بهمن‌ماه

بهره برداری از کتابخانه مرکزی مشهد تا بهمن‌ماه

شهردار منتخب مشهد مقدس با اشاره به اینکه تاخیر در بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی مشهد بعد از وعده‌های متعددی که در گذشته داده شده است، قابل قبول نیست، گفت: کتابخانه مرکزی باید طبق زمانبندی اعلام شده بهمن آماده بهره‌برداری شود که تحقق آن نیازمند سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی پروژه است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا کلایی صبح امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی احداث کتابخانه مرکزی مشهد که با حضور، احسان اصولی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد، سرپرست فرمانداری و مدیرکل نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی انجام شد، افزود: نظراتم را صریح اعلام کرده‌ام که این نگرانی وجود دارد که با حجم کارهای باقی مانده، پروژه کتابخانه مرکزی با این روند در زمانبندی مشخص شده به اتمام نرسد، مگر اینکه به کار سرعت داده شود.
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته بارها و بارها وعده بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی مشهد داده شده است، اظهار کرد: بر این اساس اکنون باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که عملیات احداث کتابخانه مرکزی طی دو ماه آینده به اتمام رسیده و بهمن ماه آماده بهره‌برداری شود.
کلایی خطاب به پیمانکار پروژه کتابخانه مرکزی گفت: قول داده‌اید که پروژه را طبق زمانبندی تحویل دهید، امیدواریم وعده‌ای نداده باشید که عملی نشود زیرا پذیرفته نیست و بر این نکته که کتابخانه مرکزی مشهد باید بهمن ماه آماده بهره‌برداری باشد، تاکید داریم و بهانه‌ای که آب و برق و گاز با ما نبود پذیرفتنی نیست زیرا صفر تا صد پروژه بر عهده شما است.
شهردار منتخب مشهد مقدس ادامه داد: امیدواریم اعتمادی که کرده‌ایم ضایع نشود و فعالیت‌های ساختمانی کتابخانه طبق زمانبندی انجام شده به اتمام رسیده و با تجهیز شدن در بهمن ماه به بهره‌برداری برسد.
گفتنی است پس از تاکیدات شهردار مبنی بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی، پیمانکار پروژه کتابخانه مرکزی اعلام کرد، چهار طبقه از کتابخانه را به همراه مخزن کتاب تا ۲۵ آذر ماه برای تجهیز، تحویل خواهیم داد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات