دو مدیر جدید شهرداری با حکم شهردار این شهر معرفی شدند

دو مدیر جدید شهرداری با حکم شهردار این شهر معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، طی دو حکم جداگانه از سوی مهندس هادی بارویی، مسولین جدید ادارات منابع انسانی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری چناران تغییر کردند.
بر اساس این خبر محمدعلی حیدری بعنوان ریس اداره منابع انسانی و مهندس مجید مظفری با حفظ سمت قبلی، سکان هدایت اداره خدمات شهری این شهرداری را بدست گرفت.
شهردار چناران در حاشیه معرفی مدیران جدید شهرداری، ضمن تقدیر از مسول قبلی اداره منابع انسانی، گفت: آقای علی آیتی در مدت زمان تصدی شان بر امور اداری، خالق ابتکارات شگرفی در حوزه مسولیت کاری خود بودند و در جهت احقاق حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری زحمات زیادی را متقبل شدند و به دلیل پشتکار و همتی که دارند توفیق خدمت در سنگری دیگر را کسب کرده اند.

وی همچنین افزود: در اداره نظارت بر خدمات شهری در دوران مدیریت همکار عزیزمان جناب آقای حیدری کارهای زیاد و تاثیر گذاری انجام شد که جای تقدیر دارد و امیدواریم با برخورداری از تجربه ای که در گذشته در امور اداری داشتند در سمت جدید همچنان موفق و سربلند باشند.

مهندس بارویی با اشاره به سوابق کاری مسول جدید اداره نظارت بر خدمات شهری این شهرداری، بیان کرد: مهندس مظفری جز نیروهای باتجربه و مسلط به مسایل امور شهری هستند که قطعا می‌توانند همانگونه که در قسمت فضای سبز شاهد ابتکارات و فعالیتهای سازنده ای بودند، همین روند را هم در این قسمت ادامه دهند.

شهردار چناران، اظهار داشت: شرح وظایف اداره نظارت بر خدمات شهری بسیار گسترده است و می‌توان ادعا کرد که مهمترین قسمت جلب رضایتمندی شهروندان همین حوزه می‌باشد که امیدواریم روند خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان گرامی با این تغییرات بیش از گذشته افزایش یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات