جابجایی ساکنین منازل نا امن و تخریب منازل پر خطر کوی خالدی در منطقه هفت

جابجایی ساکنین منازل نا امن و تخریب منازل پر خطر کوی خالدی در منطقه هفت

مدیر منطقه هفت  شهرداری اهواز از تخریب چند واحد مسکونی پر خطر در خیابان ۴ خالدی خبر داد .
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز ، رضا ارشادی گفت: باتوجه به فصل بارندگی و همچنین خطراتی که ممکن است برای ساکنین برخی محلات به دلیل نا امنی جایگاه بعضی منازل و اتفاقات ناشی از ریزش کوه پیش بیاید، تعدادی منازل نا امن تخریب و اهالی این منازل به مناطق امن انتقال داده شدند.
وی افزود: چندین بار اخطاریه های مکرر و اطلاع رسانی توسط شهرداری جهت تخلیه این منازل به دلیل خطرات ایجاد شده، انجام شد لذا با توجه به خطرات و حوادث ناشی از ریزش کوه که سال گذشته نیز اتفاق افتاده بود، تصمیم بر جابجایی اهالی منازل به جای امن و تخریب چندین منزل پر خطر در این محله گرفته شد .
ارشادی ادامه داد: اولویت ما در این کار حفظ جان شهروندان بوده و این فعالیت باهدف محافظت، امنیت و کنترل ساخت و سازهای شهر اعمال می‌شود چراکه بخشی از مشکلات به وجود آمده ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز می باشد. ساخت و سازهای غیر مجاز مسیر توسعه شهر را مسدود می کنند و مشکلات بهداشتی، تخریب مسیر ها، ساختمان های غیر مستحکم، مشکلات ترافیکی و نازیبایی را در ساختار بصری شهر به دنبال دارند در حالیکه توسعه شهری متناسب به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای منطقه به شمار می آید که از برنامه های مهم شهرداری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات