بازارچه پروتئین در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

بازارچه پروتئین در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز به نقل از روزنامه تماشا، مهندس قاسم اکبری با بیان اینکه ۵۰ هزار متر مربع زیربنای تجاری بازارچه پروتئین است، اظهار کرد: سازه این پروژه به اتمام رسیده است و در انتهای سال ۹۸ این مجتمع به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه مذاکراتی در جهت انتقال مغازه داران با اعضای اتحادیه اصناف و نماینده مغازه داران دروازه کازرون انجام شده است، افزود: با اتمام این بازارچه مغازه داران دروازه کازرون به این مکان انتقال می‌یابند و آلودگی‌های زیست محیطی این منطقه از بین خواهد رفت.
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه عملیات اجرایی پردیس سینمایی پارک جوان از شهریورماه آغاز گردید و همچنان در حال اجرا است، اظهار کرد: با تاکید شهردار محترم این پروژه دو ساله به بهره برداری خواهد رسید.
اکبری با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار پروژه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری  شهرداری شیراز است، گفت: تاکنون ۳۰ هزار متر مربع خاکبرداری این پروژه انجام شده است و به زودی دیگر عملیات اجرایی نیز آغاز خواهد شد.
وی افزود: پردیس سینمایی پارک جوان دارای چهار سینما و یک آمفی تئاتر روباز با ظرفیت ۴۵۰ نفر است.
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه عملیات اجرایی سالن ورزشی خیابان کارگر در حال اجرا است، اظهار کرد: فاز اول این پروژه با ۳۵۰ متر سالن سرپوشیده در مراحل نهایی قرار دارد و در فاز دوم این مجموعه استخر تخصصی آموزش شنا پیش بینی شده است که در حال حاضر به دنبال سرمایه گذار هستیم.
اکبری در ادامه به اختصاص زمینی ده هزار متری جهت احداث پارک، خانه بهداشت و سوله ورزشی خبر داد و گفت: زمینی در منطقه ده پیاله توسط شهرداری خریداری شده است که ۷ هزار متر مربع آن اختصاص به پارک دارد و سه هزار متر آن نیز توسط اداره راه و شهرسازی به سوله ورزشی تبدیل می‌گردد و ۳۰۰ متر مربع آن نیز توسط دانشکده علوم پزشکی به خانه بهداشت تبدیل می‌گردد.
وی با بیان اینکه به‌زودی شهرداری شیراز عملیات اجرایی احداث پارک را آغاز خواهد کرد، افزود: از اداره کل راه و شهرسازی و دانشکده علوم پزشکی نیز درخواست می‌شود سریع تر به تعهدات خود عمل نمایند.
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه مجتمع مسکونی، اداری و ورزشی به مساحت ده هزار متر مربع در خیابان موذن قشقایی توسط بخش خصوصی کلنگ زنی و در حال اجرا است، اظهار کرد: در حال حاضر سرمایه گذار به دلیل نوسانات نرخ ارز و و افزایش قیمت مصالح به دنبال تامین منابع مالی است.
اکبری گفت: در این پروژه پارک آبی بزرگ شهر شیراز پیش‌بینی شده است که در حال عملیات اجرایی است.
وی در ادامه اضافه کرد: پارک حاشیه ای به مساحت دو کیلومتر در بلوار احمد بن موسی پیش بینی گردیده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
اکبری در پایان از تحقق کامل بودجه درآمدی شهرداری منطقه دو طی ۸ ماه گذشته بر اساس برنامه زمانبندی شده خبر داد و گفت: مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض ما را در سازندگی شهر یاری می‌دهد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات