گزارش خبری/ شروع جمع آوری یک پدیده زشت دیگر از خیابان های شهر یاسوج/ هشدار اجرائیات شهرداری در خصوص تابلوهای تبلیغاتی

گزارش خبری/ شروع جمع آوری یک پدیده زشت دیگر از خیابان های شهر یاسوج/ هشدار اجرائیات شهرداری در خصوص تابلوهای تبلیغاتی

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته می شود و سالانه میزبان گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، علیرغم طبیعت زیبا و آب و هوای کم نظیر شهر یاسوج اما معضلاتی از دیرباز در شهر یاسوج باعث شده تا چهره زیبایی این شهر درهم برود.

حالا اما شهرداری یاسوج دست به کار شده است و در یک اقدام ماندگار و با ساعت ها کار و تلاش شبانه روزی نیروهای اجرائیات و البته با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، دادستانی، استانداری و فرمانداری وانت های سیار میوه فروش را از سطح شهر جمع آوری کرد و به محل هایی که برای ساماندهی تعیین شده بود انتقال داد و دهها وانت بار متخلف را نیز به پارکینگ منتقل کرد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج در اینباره گفت: خداحافظی وانت بارها از سطح شهر یاسوج که مشکلات زیادی از جمله ترافیک و مسائل فرهنگی و اجتماعی را با خود داشت، باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

فرزاد غلامیان بیان کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج حذف زوائد بصری، نازیبایی‌ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از سیاست های جدی مدیریت شهری است که در همین راستا و پس از اجرای موفق ساماندهی وانت بارها، در دستور کار قرار گرفته است.

غلامیان تصریح کرد: هم اکنون کار جمع آوری تابلوها، بنرها و داربست های غیرمجاز در مناطق شهر با جدیت آغاز شده است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس، نصب هرگونه تابلو، بنر و برپایی داربست در نقاط مختلف شهر و ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج بدون مجوز از شهرداری ممنوع است و صنوف بجز در سردرب محل کسب خود حق ایجاد هیچ گونه تابلویی نخواهند داشت و با این موارد برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج با اشاره به مواد قانونی قانون شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: صنوف، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری حق برپایی و علم کردن داربست و تابلو را ندارند.

فرزاد غلامیان تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تابلوی غیرمجاز در میادین، معابر، پیاده‌روها و ورودی و خروجی شهر که تعرض به حقوق شهروندی محسوب می‌شود و برای شهر و مردم مزاحمت ایجاد می‌کند، ضمن جمع‌آوری و ضبط آن‌ها، مراتب جهت تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع می‌شود.

غلامیان تاکید کرد: این طرح تا پاکسازی کامل شهر از همه تابلوهای غیرمجاز که باعث نازیبایی در شهر شده اند ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز بصورت مکرر بازرسی از سطح شهر صورت خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات