درخواست معاون شهرداریاسوج  از شهروندان در خصوص یک اقدام اساسی / با ماموران آماربرداری ترافیک همکاری کنید

درخواست معاون شهرداریاسوج از شهروندان در خصوص یک اقدام اساسی / با ماموران آماربرداری ترافیک همکاری کنید

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج گفت: در دوره جدید مدیریت شهری گام های اساسی برای کاهش ترافیک شهری و ایمن سازی معابر برداشته شده است.

به گزارش روابط عمومی، سجاد بهرامی با اعلام این مطلب بیان داشت: ترافیک امروز یکی از معضلات شهر یاسوج است که در همین راستا با ایجاد معاونت ترافیک، اقدام برای راه اندازی سامانه پایش تصویری و همچنین تدوین طرح جامع ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

بهرامی ادامه داد: مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر یاسوج توسط مشاور روهروان عمران آغاز شده است.

معاون شهردار یاسوج تصریح کرد: این طرح در ۶ فصل تدوین خواهد شد که هم اکنون بخش هایی از آن به اتمام رسیده است.

وی گفت: در این طرح ساماندهی ایستگاههای اتوبوس، تاکسی و ساماندهی حمل و نقل عمومی شهر و همچنین پارک سوارها و پایانه برون شهری بصورت ویژه دیده شده است.

سجاد بهرامی تاکید کرد: امکان سنجی تقاطع های غیرهمسطح و اصلاح هندسی میادین و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز از دیگر مزایای مهم این طرح است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج با بیان اینکه آماربرداری هم اکنون صورت می پذیرد و با پایان آماربرداری این طرح آماده خواهد شد، از شهروندان خواست با ماموران آماربرداری همکاری کنند.

بهرامی بیان کرد: هدف از طرح جامع مطالعات حمل و نقل و ترافیک، تعیین راهکارهای بلند مدت برای معضلات ترافیک شهری است.

وی با تاکید بر اینکه هدف از آماربرداری سفر خانوار تعیین مشکلات ترافیک شهری و ارائه راهکارهاست، تصریح کرد: شهروندان محترم می توانند با همکاری با ماموران آماربرداری مطالعات جامع، ما را در کاهش معضلات ترافیک شهری یاری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات