جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان آغاز به کار کرد

جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان آغاز به کار کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان، عصر امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، مردم خوب گرگان، شهردار گرگان و معاونان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان کار خود را آغاز کرد.

همزمان با افتتاحیه این جشنواره، مسابقه دوچرخه‌سواری خانوادگی در پارک جنگلی النگدره گرگان برگزار و در پایان از افراد برتر تقدیر شد.

همچنین با اجرای مراسم قرعه‌کشی از حضور حاضران در افتتاحیه این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تقدیر از تلاش‌های شهرداری گرگان در برگزار این مراسم، اظهار کرد: پاییز گرگان به واقع یک پاییز هزار رنگ و متفاوت و ویژه است.

محمدابراهیم جرجانی خاطرنشان کرد: همه ما تلاش خواهیم کرد که اتفاقات خوبی را برای شهر گرگان رقم بزنیم تا بتوانیم جایگاه شهر گرگان را در سطح کشور به همه نشان دهد.

وی اضافه کرد: یکی از مباحث بسیار مهم در برگزاری جشنواره‌ها، توسعه گردشگری و ایجاد زمینه اشتغالزایی با توسعه گردشگری است که تلاش می‌کنیم در این عرصه بهترین عملکرد را با تلاش شهرداری گرگان به نمایش بگذاریم.

جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان آغاز به کار کرد

جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان آغاز به کار کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: امروز همه در شهرداری گرگان به ویژه شهردار گرگان تلاش می‌کنند تا با ایجاد نشاط اجتماعی، در کنار اقدامات خدماتی، فضای مناسبی را در زمینه اجتماعی و فرهنگی برای مردم ایجاد کنند.

جرجانی با اشاره به آغاز پروژه‌های عمرانی خوب در شهر گرگان گفت: تلاش‌های شهردار گرگان جای تقدیر دارد و این تلاش‌ها را به واقع می‌بینیم و امیدواریم این اقدامات همانند گذشته باعث توسعه گرگان شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش شد جشنواره پاییز هزار رنگ امسال با تلاش شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری گرگان به شکل ویژه و متفاوت برگزار شود.

حمیدرضا آقاملایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهردار گرگان با تلاش‌های شبانه‌روزی در تلاش است تا بسیاری از پروژه‌هایی همانند تله‌کابین، شهربازی، هتل ناهارخوران و بسیاری از پروژه‌های تفریحی و گردشگری در شهر گرگان که آرزو و خواسته مردم گرگان است با سرعت بیشتر محقق شود و حتی کلنگ بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به زمین زده خواهد شد.

وی اضافه کرد: معتقدم باید به شهردار گرگان فرصت داد تا با اجرای برنامه‌ها در مدت زمان مشخص و به نتیجه رسیدن آنها، عملکرد وی را قضاوت کنیم.

گفتنی است، در افتتاحیه این جشنواره غریب به ۳۰۰ نفر دوچرخه‌سوار از گرگان شرکت کردند که در پایان از نفرات برتر تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات