کمک برای حل معضل ترافیک با همراهی شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مراسم رونمایی از خودروهای ثبت تخلف سیار با حضور رضایی فرماندار شهرستان ساری ، مدینه رییس شورای اسلامی شهر ، فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهردار ، شهرداران مناطق سه گانه ، روسای سازمان های تابعه شهرداری ، محمدی کیادهی مشاور شهردار و مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی در سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مرکز استان برگزار شد.

در این مراسم حبیب باقری سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته وحدت ، روان سازی ترافیک در سطح شهر را از دغدغه های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی و آموزش در زمینه ترافیک از اقداماتی بوده که همواره در دستور کار قرار داشته است.

وی به فعالیت های سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل در زمینه روان سازی ترافیک اشاره کرده و افزود: با حمایت شهردار و مصوبات به موقع شورای اسلامی شهر و نیز همراهی شهروندان توانسته ایم پروژه های مختلف و موثری را  در زمینه روان سازی ترافیک و آموزش و فرهنگ سازی اجرایی کنیم.

باقری رونمایی از خودروهای ثبت تخلف سیار را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در کمتر از سه ماه این خودروها آماده بهره برداری شده است که در این زمینه همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی قابل تقدیر است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: با جانمایی دوربین در این خودروها ، قابلیت ثبت ۱۳ تخلف رانندگی مانند توقف دوبل، پارکومتر، توقف ممنوع و مطلقاً ممنوع، توقف در حریم تقاطع، توقف در حریم گذرگاه، عابر پیاده، توقف در حریم ایستگاه اتوبوس و تاکسی، توقف در حریم میدان، توقف در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی، توقف در محل پارک معلولان و جانبازان، توقف خلاف جهت و توقف مقابل پل وجود دارد.

در ادامه این مراسم رضایی فرماندار شهرستان با قدردانی از اقدامات شهرداری ساری در زمینه روان سازی ترافیک ، آموزش و فرهنگ سازی را دو مقوله مهم در اجرای این امر دانست و اظهار داشت: با درایتی که در مدیریت جهادی مهدی عبوری شهردار ساری وجود دارد روزانه شاهد فعالیت های مثبت شهرداری در حوزه های مختلف شهری هستیم و امیدواریم با همراهی شهروندان در زمینه روان سازی ترافیک نیز اتفاقات موثری را داشته باشیم.

سید مسعود مدینه رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز طی سخنانی ترافیک را محصول گسترش شهر نشینی و توسعه شهری عنوان کرد و گفت:در سال های اخیر و با توجه به توسعه شهر ساری ، تدابیر مدیریت شهری در راستای روان سازی ترافیک اهمیت زیادی داشته و موثر واقع شده است.

وی دستیابی به شهر هوشمند را از برنامه های مدیریت شهری دانست و افزود: پروژه فیبر نوری ، ساری کارت ، نصب دوربین های پایش تصویر و ثبت تخلفات رانندگی و ... از اقداماتی بوده که در زمینه توسعه پایدار شهری و شهر هوشمند در ساری عملیاتی شده است.

مدینه رونمایی از خودروهای ثبت تخلف سیار را ماحصل پیگیری ها و برنامه ریزی های شهرداری ساری و حمایت های شورای اسلامی شهر عنوان کرد و ادامه داد: کاهش تخلفات رانندگی یکی از عوامل ارتقاء سلامت روح و روان برای شهروندان خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر ساری در پایان با قدردانی از همراهی شهروندان با مدیریت شهری خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری از همکاری با سرمایه گذاران در حوزه های شهری استقبال می کند.

در ادامه این مراسم از تلاش ها و زحمات عباس رجبی و احمد گوران مدیران سابق سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل تقدیر شد.

در پایان با حضور مسئولان از دو خودروی ثبت تخلف سیار رونمایی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات