پیام تبریک شهردار تنکابن به جناب آقای حسین‌زادگان استاندار مازندران

پیام تبریک شهردار تنکابن به جناب آقای حسین‌زادگان استاندار مازندران

پیام تبریک شهردار تنکابن به جناب آقای حسین‌زادگان استاندار جدید مازندران

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تنکابن مهندس محمد زرودی شهردار تنکابن در پیامی انتخاب احمد حسین زادگان  به سمت استاندار مازندران را به وی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

جناب آقای احمد حسین زادگان

با سلام واحترام

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت تدبیر وامید در استان ولایت مدار مازندران، را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می نمایم.

استان لاله خیز مازندران از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگمردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به دین مبین اسلام و ایران اسلامی عزیز در مبارزه با استکبار و استعمار و رشد و تعالی فرهنگ و عرفان اسلامی داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده سرافراز دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است.

لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در راس هرم تصمیم گیری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ این استان است و ان شاءا تعهد و کارآمدی جنابعالی ، مردم شریف استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه استان خواهیم بود.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار و ارزشی سلامتی و توفیق روزافزونتان را در راستای تثبیت و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای مدبرانه و امیدبخش دولت محترم از خداوند حی و سبحان مسئلت می نمایم.

ومن اله التوفیق

محمد زرودی ۹۷/۰۹/۰۷

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تنکابن

    منبع خبر

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن یک شهرداری در شهر تنکابن می باشد

      نظرات