مردم یاری و محرومیت‌زدایی اولویت امروز بسیج است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که تمام معتقدین به ولایت فقیه بسیجی هستند گفت: مردم یاری و محرومیت‌زدایی اولویت امروز بسیج برای حراست از دستاوردهای انقلاب است.
به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«سردار جمیری» با حضور در صد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که شناخت بسیج مستلزم شناخت امام به عنوان بنیان گذار شجره طیبه بسیج است، اظهار کرد: خدمت مخلصانه و ایثار برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین رسالت بسیج است.
وی بسیج را نماد آینده نگری امام خمینی(ره) دانست و افزود: حضور و فعالیت بسیج از ابتدا تاکنون ثمره های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که امروز تفکر بسیجی در نقاط مختلف جهان گسترش یافته است، گفت: امروز در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و به گفته بسیاری از پژوهشگران معتقدند تابلوی پیچ تاریخی امروز را امام خیمنی(ره) و مقام معظم رهبری برای مردم جهان را نصب کردند.
سردار جمیری از قول رهبر انقلاب تصریح کرد: بسیج مزرعه ای بی حصار است و تمام کسانی که به ولایت فقیه معتقدند در صف بسیجیان قرار دارند.
وی با بیان این‌که سابقه بسیج در استان یزد درخشان است، خاطرنشان کرد: تقدیم چهار هزار نفر شهید در هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده ولایت مداری مردم دارالعباده است.
این مقام مسئول عدم عقب نشینی نیروهای یزدی در هشت سال دفاع مقدس و جانباز بودن تمام آزاده‌های یزدی را از جمله ویژگی ایثارگران یزدی‌ها است، ادامه داد: به شهادت رسیدن تمام فرمانده یزد از دیگر شاخص ترین ویژگی مردم ولایت مدار یزد است.
فرمانده سپاه الغدیر در پایان سخنان خود خدمت رسانی در حوزه‌های معیشتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مردم یاری را اولویت اجرایی امروز بسیج در استان یزد دانست و بیان کرد: بسیج آماده همکاری با مسئولان و دست‌اندرکاران استان و شهر برای خدمت خالصانه به مردم دارالعباده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات