رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر : ادغام بازدیدهای شهرداری، اداره ثبت و سازمان نظام مهندسی ساختمان در آینده نزدیک

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر : ادغام بازدیدهای شهرداری، اداره ثبت و سازمان نظام مهندسی ساختمان در آینده نزدیک



رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد از ادغام بازدیدهای شهرداری، اداره ثبت و سازمان نظام مهندسی ساختمان در آینده نزدیک خبر داد

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با حضور در غرفه جامعه مهندسان ساختمان ایران و پایگاه خبری مشهد عمران گفت: بزودی شاهد ادغام بازدیدهای شهرداری، اداره ثبت و سازمان نظام مهندسی ساختمان در قالب یک بازدید تخصصی خواهیم بود .

به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از جمسا؛ مهندس محمد هادی مهدی نیا با اعلام این خبر افزود: تعامل سازنده ای میان اداره ثبت، شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی شکل گرفته است که امیدواریم برآیند آن ادغام بازدیدهای هر سه مجموعه باشد .

وی افزود: این ادغام در راستای رضایت مندی شهروندان محترم خواهد بود که جز با همکاری نزدیک هر سه مجموعه به وجود نخواهد آمد .

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر به مزایای دیگر این ادغام اشاره کرد و افزود: ایجاد فضایی علمی تر، تخصصی تر و بهینه سازی بازدید ها در راستای استفاده از نظرات کارشناسان امر بویژه مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از مزایای دیگر ادغام بازدید ها می باشد .

وی در پایان تصریح کرد: در راستای رضایت مندی شهروندان تا کنون از پیشنهاد ادغام بازدیدهای سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و اداره ثبت استقبال خوبی شده است .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات