رسیدن به حداکثر کارایی سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا

رسیدن به حداکثر کارایی سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا



عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی مطرح کرد :

رسیدن به حداکثر کارایی سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حضور در غرفه جامعه مهندسان ساختمان ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب و رسانه مشهد گفت: با برنامه ریزی و مدیریت منابع برای رسیدن به حداکثر کارایی و ارائه خدمات مطلوب به اعضا در تلاش هستیم .

به گزارش روابط عمومی سازمان و به نقل از پایگاه خبری جمسا؛ دکتر محمدرضا موسوی تقی آبادی دوران مالی سازمان را به زمان دریافت ۵ درصد و پس از آن اشاره کرد و افزود: قبل از دریافت ۵ درصد حساب سازمان ها به طریقی مدیریت می شد تا با سرمایه گذاری مناسب بتوان از ارزش ایجاد شده محافظت کرد تا حداکثر بازدهی و خدمات را بتوان به مهندسان و خانواده های ایشان به عمل آورد .

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نیز با انقباض مالی صورت گرفته پس از حذف ۵ درصد، اعضای هئیت مدیره باید همه تلاش خود را در جهت مدیریت شرایط موجود با در نظر گرفتن حداکثر کارایی و ارائه خدمات به مهندسان گرامی انجام دهند .

دکتر موسوی به حفظ منابع و مدیریت درآمد و هزینه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترین NGO یا سازمان مردم نهاد در کشور شناخته می شود و باید به نقش مهندسان در این سازمان توجه ویژه داشت .

وی بررسی و تمرکز بر روی روش های درآمدزایی و کاهش هزینه ها را بسیار مهم برشمرد و افزود: خدماتی که طبق قانون بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای محترم آن می باشد نیاز به برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده دارد که در این مسیر گام های مثبتی نیز تا کنون برداشته شده است .

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع شفاف سازی اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه ها اصلی ترین نقش را در امر مطالبه و اطلاع رسانی در راستای شفاف سازی ایفا می کنند و این شفاف سازی می تواند از فساد در هر ارگان و سازمانی جلوگیری کند .

وی در پایان با تشکر از رسانه جامع مهندسان ساختمان ایران ارتباط با رسانه ها را موضوعی مثبت و قابل تامل برای سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی توصیف کرد .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات