بزرگراه اردبیل –  مشکین شهر تا ۲ سال آینده تکمیل می شود.

بزرگراه اردبیل – مشکین شهر تا ۲ سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل ، علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه در یک سال گذشته افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه زمینه تحول شگرف در توسعه راههای مواصلاتی و شریانی استان را فراهم نموده است،افزود: با تلاش و پیگیری‌هایی که استاندار اردبیل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان و نماینده شهرستان در یک سال گذشته داشتند علاوه بر افزایش اعتبارات سال ۹۷ ، زمینه افزایش اعتبارات سالهای آتی مخصوصاً در توسعه بزرگراهی استان فراهم شده است به طوری که این افزایش اعتبار در برخی محورها به ۱۰ برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بزرگراه در دست احداث اردبیل مشکین­ شهر که به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای شریانی استان اردبیل به جهت دسترسی به شهرستان مشکین­ شهر و بخشی از راههای منتهی به شمال استان می­ باشد ، خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه با وجود مطالبات بیش از ۳۰ میلیارد تومانی با قوت و قدرت ، طول کل باقیمانده این بزرگراه را در حال احداث دارد و انشاا... در دو سال آینده این بزرگراه تکمیل شده و به بهره‌ برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل به تکمیل و بهره­ برداری از ۸ کیلومتر دیگر از این بزرگراه در سال جاری اشاره کرد و افزود: حدود ۷ کیلومتر دیگر از مسیر نیز در مرحله روکش آسفالت بوده و تعداد زیادی از ابنیه فنی در مسیر باقیمانده نیز تکمیل شده است و هدف گذاری این اداره کل تا هفته دولت سال آینده تکمیل و بهره ­برداری از بزرگراه اردبیل مشگین‌ شهر تا ورودی ارباب کندی می ­باشد.

وی گفت: اتمام این پروژه با توجه به برنامه­ ریزی­ های انجام شده به همت مجموعه استانداری ، راه و شهرسازی و پیمانکار و به لطف خدا محقق خواهد شد که در این صورت ۶۵ کیلومتر از مسیر ۸۵ کیلومتری اردبیل مشکین­ شهر به بهره­ برداری خواهد رسید.

علی یوسف زاده افزود: در حالی که اعتبار مصوب سال ۹۶ قانون بودجه برای این طرح کمتر از ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان بود امسال این رقم به ۱۴ میلیارد تومان افزایش یافته است و تاکنون نیز بیش از ۶ میلیارد تومان تخصیص داشته است که افزایش چشمگیری را نشان می ­دهد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل به تعامل خوب استاندار اردبیل و مدیر کل راه و شهرسازی استان با وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبار مناسب برای راه‌های استان در سال ۹۷ و همچنین برنامه ­ریزی لازم برای اعتبار سال ۹۸ انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات