برگزاری جلسه بازآفرینی شهری در محل شورای اسلامی شهر بجنورد

برگزاری جلسه بازآفرینی شهری در محل شورای اسلامی شهر بجنورد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازی استان سید احسان جالینوس بیان کرد: بنا به دعوت کمیسیون عمران و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد جلسه ای با دستور کار بازآفرینی شهری بجنورد در محل شورای اسلامی شهر بجنورد تشکیل گردید.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن در این جلسه با اشاره به هدف باز آفرینی شهری در قابلیت زیست پذیری شهری از همراهی و دغدغه مندی  اعضای محترم شورای شهر در این خصوص تشکر کرد همچنین مهندس جواد عمادیانفر به تشریح برنامه و سیاست های بازآفرینی شهری در استان بویژه شهر بجنورد پرداخت و گفت: تدوین و عمل به برنامه اقدام مشترک موجب موفقیت بازآفرینی شهری خواهد بود.

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری استان با ارائه گزارش از وضعیت گونه های نیازمند بازآفرینی به لحاظ وسعت ابراز کرد حدود ۲۰% مساحت شهر بجنورد جزء محدوده های نیازمند بازآفرینی شهری است.

جالینوس در ادامه با تشریح برنامه های اجرایی بعنوان سهم وزارت راه و شهرسازی در سطح محلات هدف بر لزوم مدیریت یکپارچه شهری و عمل وظایف تمامی دستگاهها در این محلات تاکید کرد.

در پایان نیز اعضا محترم کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته و تشکر از مسئولان امر با بیان نقطه نظرات خود خواستار تسریع در به بار نشستن  اقدامات به سبب بازآفرینی شهری و احیاء بافت های ناکارآمد استان شدند.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات