بهره گیری از برنامه های فرهنگی برای جذب کارکنان در پایگاه بسیج

بهره گیری از برنامه های فرهنگی برای جذب کارکنان در پایگاه بسیج

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در جلسه شورای بسیج اداره کل ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات یک ساله پایگاه بسیج شهید علی سعادتمند اظهار داشت: در جذب کارکنان به پایگاه بسیج صرفا موضوع کمیت مدنظر قرار نگیرد و به مباحث کیفی و فرهنگی نیز توجه شود.

وی  افزود: برنامه ریزی پایگاه بسیج می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش کمی و عضویت حداکثری کارکنان در پایگاه بسیج، نسبت به فعالیت داوطلبانه و آگاهانه و استفاده از نقطه نظرات آن ها اقدام نماید.

صبوری ابراز داشت: وظایف ذاتی این دستگاه در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است اما وظیفه مهمتر، انسان سازی از طریق توسعه فرهنگ نماز، امربه معروف و نهی از منکر و آگاهی و بصیرت بسیجی است.

وی با اشاره به این که بسیاری از برنامه های فرهنگی را می توان بدون نیاز به اعتبارات مالی پیش برد، ادامه داد: برای معرفی فرهنگ بسیجی و توسعه و تبلیغ آن، فضای مجازی بستر بسیار مناسبی می تواند باشد.

صبوری تاکید کرد: تبلیغات باید به گونه ای باشد که همراه با عمل مثبت، صالح و سازنده باشد و در نگاه مخاطب این ذهنیت را ایجاد نماید که بسیجی فکر و عملش یکسان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم برگزاری دوره های آموزشی بصیرت افزایی پایگاه بسیج را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این دوره ها در طول سال به تناوب می بایست برگزار گردد و بصیرت و آگاهی کارکنان را افزایش دهد.

در پایان جلسه شورای بسیج اداره کل، از تعدادی از فعالان پایگاه مقاومت بسیج شهید علی سعادتمند اداره کل راه و شهرسازی استان قم به عنوان بسیجی نمونه تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات