مناقصه پیمانکاری اجرای پروژه ضلع شمالی و جنوبی مقبره الشعراء تبریز برگزار می شود

مناقصه پیمانکاری اجرای پروژه ضلع شمالی و جنوبی مقبره الشعراء تبریز برگزار می شود

به گزارش شهریار، بابک شریفی گفت: تمام همت مجموعه عمران بر اینست که بصورت تمام وقت و در تمامی جبهه ها و فازهای کاری عملیات عمرانی مقبره الشعراء را پیش ببریم

وی با اشاره به تجهیز کارگاه و عملیات فونداسیون و مونتاژ اسکلت فلزی توسط پیمانکار جدید قطعه جنوب شرقی افزود: تسریع در پیشرفت اجرای پروژه های عمرانی مقبره الشعراء تبریز در دستور کار قرار گرفته است.

شریفی اظهار داشت: شروع ضربتی و اجرای بدون وقفه این پروژه در چند فاز آغاز شده و در چند روز آتی مناقصه تکمیل صفه ضلع شمالی را انجام و با شناسایی پیمانکار ذیصلاح سعی میکنیم عملیات پله کذاری و کف سازی آنرا به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: بخش دیگر پروژه ضلع جنوبی آن و مجموعه نگارخانه می باشد که عملیات سازه ای و معماری آن به اتمام رسانده و تنها تاسیسات مکانیکی و گرمایشی آن باقی مانده که تلاش میکنیم در حداقل زمان ممکن و تا دهه فجر با خرید و نصب تاسیسات شاهد افتتاح و بهره برداری از این قسمت باشیم .

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز متذکر شد: در فاز دیگر عملیات محوطه سازی و ساختمان های رفاهی ، خدماتی و آمفی تئاتر روباز در ضلع جنوبی  را در چند روز آتی با برگزاری مناقصه و  شناسایی پیمانکار آغاز می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

منبع خبر

شهرداری تبریز

شهرداری تبریز

شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

    نظرات