اختتامیه بزرگترین رویداد شهرسازی فردا در اصفهان رقم می‌خورد

اختتامیه بزرگترین رویداد شهرسازی فردا در اصفهان رقم می‌خورد

رییس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: -پنج‌شنبه هشتم آذرماه ۹۷- اختتامیه بزرگترین رویداد شهرسازی اصفهان با محوریت رسالت اجتماعی شهرسازان در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

فریاد پرهیز اظهارکرد: امسال به مناسبت هفته بزرگداشت شهرسازی، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده با محوریت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و با همکاری شورای اسلامی شهر، آکادمی شهرسازی ایران، میراث فرهنگی و دانشگاه‌های برتر حوزه شهرسازی و معماری شهر اصفهان، بزرگداشت هفته شهرسازی در اصفهان با محوریت رسالت اجتماعی شهرسازان رقم خورد.

وی با بیان اینکه افتتاح این رویداد روز اول آذرماه در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد، افزود: این همایش با حضور اساتید علمی حوزه شهرسازی پیرامون برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد جدید و فرصت‌ها و تهدیدهایی که این برنامه در بلندمدت می‌تواند شهر اصفهان را تحت تاثیر قرار دهد، برگزار شد.

رییس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با در نظر گرفتن مسائل کلیدی شهر اصفهان و آینده نگری، همچنین درگیرکردن و مشارکت تمام ذی‌نفعان در برنامه جامع، افتتاح بزرگترین رویداد شهرسازی سپری شد.

وی با بیان اینکه در این هفته کارگاه‌هایی در ارتباط با شهرسازی، جایگاه خلاقیت در مسائل شهرسازی و روش تحقیق در برنامه ریزی شهری برگزار شد، ادامه داد: طی هفته جاری همچنین در کنار کارگاه‌های آموزشی مسابقه عکاسی با موضوع «زیست شبانه شهری» با هدف ترویج گردشگری شبانه و تحقق شهر ۲۴ ساعته در شهر اصفهان برگزار شد.

فردا پنجشنبه هشتم آذرماه ۹۷ آیین اختتامیه هفته بزرگداشت شهرسازی به عنوان بزرگترین رویداد شهرسازی اصفهان رقم می خورد که در انتهای اختتامیه گفت و گوی تخصصی پیرامون برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد جدید برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات