فرهنگسازی مردمی برای استفاده از سامانه ثبت انتقادات و پیشنهادات شورای شهر مشهد

فرهنگسازی مردمی برای استفاده از سامانه ثبت انتقادات و پیشنهادات شورای شهر مشهد

فرهنگسازی مردمی برای استفاده از سامانه ثبت انتقادات و پیشنهادات شورای شهر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سرهنگ سیدجواد کمالی، مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام رضا ضمن بازدید از پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، در غرفه روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد نیز حضور یافت و با سامانه انتقادات و پیشنهادات ایجاد شده بر روی سایت شورا و دیگر بسترهای ارتباط شهروندان با منتخبان خود آشنا شد.

سرهنگ کمالی در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا شالوده‌ای مردم هستند و لذا نمایندگان منتخب در این مجموعه‌ها باید درصدد حل و فصل مشکلات شهروندان خود برآمده و خدماتی مطلوب به آنها ارائه نمایند.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر باید نسبت به تمامی اقدامات اجرایی شهرداری در مناطق مختلف نظارت داشته باشد و همین امر سبب شده تا شوراها از جایگاه بسیار والایی برخودار باشند، گفت: شهر مشهد از موقعیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده که با سایر شهرهای کشور متفاوت است؛ این تفاوت نشات گرفته از وجود بارگاه منور رضوی بوده که نقشی بین‌‎المللی به این شهر بخشیده است.

سرهنگ کمالی درخصوص سامانه  های ایجاد شده در سایت شورای شهر مشهد اظهارکرد: بدون شک این بسترهای مبتنی بر فضای مجازی، موجب تسهیل در ارتباط شهروندان با شورای شهر و کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و هزینه ایشان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر اقدامی زمانی به موفقیت می‌رسد که همراهی مردمی را درپی خود داشته باشد و مادامی که این امر محقق نشود، تلاش های ما مثمر ثمر نخواهد بود؛ در خصوص این سامانه‌ها نیز باید با استفاده از بسترهای فرهنگسازی و استفاده از زیرساخت های فرهنگی و رسانه  های مختلف شهروندان را به مشارکت دعوت کنیم.

سرهنگ کمالی در پایان گفت: معرفی سامانه های انتقادات و پیشنهادات شورای شهر مشهد به نمایشگاه رسانه  های دیجیتال محدود نشود و در تمامی حوزه ها باید به معرفی آنها بپردازیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات