لزوم تمرکز بیشتر بر توسعه ورزش همگانی در شهر

لزوم تمرکز بیشتر بر توسعه ورزش همگانی در شهر

لزوم تمرکز بیشتر بر توسعه ورزش همگانی در شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه جشن یکسالگی ضمیمه شهرآرا ورزشی با بیان این که یک مجموعه رسانه‌ای مثل شهرآرا که متعلق به شهر مشهد و مردم است باید بتواند به همه سلایق و نیازها پاسخ دهد، اظهارکرد: به طور طبیعی بخشی از نیاز جامعه موضوع اطلاع‌رسانی در حوزه ورزش است که خوشبختانه این امر در روزنامه شهرآرا شکل گرفته و به نظر من در مجموع موفق بوده و توانسته مخاطب خودش را پیدا کند.
وی ادامه داد: همچنین این ضمیمه باید در حوزه جلب مشارکت های مردم، نخبگان و خیران برای توسعه تاسیسات ورزشی در مناطق حاشیه مشهد و کم برخوردار، کارهای موثری شروع کند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ما ظرفیت‌های خوبی در بین علاقه‌مندان به کار خیر در حوزه‌های ماندگار داریم و باید شهرآرا ورزشی بتواند این‌ها را به مدیریت شهری متصل کند.
وی با اشاره به لزوم برابری جنسیتی در حوزه‌های مختلف ورزشی متذکر شد: بانوان و دختران جوان ما باید بتوانند بحث ورزش را با جدیت دنبال کنند و همچنین باید توازن منطقه‌ای را هم در این میان در نظر بگیریم.
حیدری با بیان اینکه به زودی فضاهای ورزشی نیمه تمام را در اختیار مردم قرار می‌دهیم، اذعان کرد: نکته دیگر هم اینکه مصوبه‌ای را داشتیم که باید در تمام پارک‌های شهر فضایی برای ورزش بانوان مناسب‌سازی شود.
وی اضافه کرد: ما به سهم خودمان گفتیم تیم‌هایی که اسپانسر و متولی داشته باشند سعی می‌کنیم به آن‌ها کمک کنیم. اما تیمداری با ساختار و سازمان شهرداری تناسب ندارد. این فرهنگ نباید جا بیفتد که همه دستگاه‌ها خودشان را کنار بکشند و همه بار روی دوش شهرداری بیفتد.

کلید واژه ها: ورزش - شورای شهر - مشهد -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات