سامانه انتقادات و پیشنهادات شورای شهر مشهد، ارتباطی سریع و ارزان برای شهروندان
چبه گزارش پایگاه اطلاعرسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدجواد حسینی، سرپرست معاونت امور زائران استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از غرفه روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال به تشریح عملکرد شورا درخصوص ارتباط با شهروندان بواسطه بهرهگیری از بسترهای هوشمند و فضای مجازی پرداخت و اظهارکرد: تمامی اقدامات ارائه شده در این غرفه نشان از اهمیت ارتباط مستقیم، ارزان و سریع شهروندان با نمایندگان خود در شورای شهر مشهد است.
حسینی با بیان اینکه شبکه های مجازی و رسانه های دیجیتال سبب تسهیل ارتباط مردم و مسئولان میشود، گفت: ایجاد سامانه انتقادات و پیشنهادات توسط شورای شهر مشهد گام مهمی در جهت تحقق شورای الکترونیک، همانند دولت الکترونیک، خواهد بود و این اهتمام منتخبین پنجمین دوره شورای شهر را به فال نیک میگیریم.
سرپرست معاونت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: درصورتیکه مردم با چنین فضاهایی آشنا شوند و از مزایای آن مطلع، بدون شک با استقبال بیشتری مواجه خواهد شد چرا که با کمترین هزینه، صرف زمان حداقلی و بدون واسطه میتوانند با اعضای شورا ارتباط برقرار کنند و مسائل و مشکلات خود را با آنها درمیان بگذارند.
حسینی گسترش ارتباط با تکیه بر فضای مجازی را گامی مهم در راستای جایگزین کردن تردد امواج با تردد افراد و مکالمات با مراجعات دانست.
وی در پایان به ارزیابی تعاملات اعضای شورای شهر مشهد با شهروندان و آحاد مردم طی فعالیت دوره پنجم مدیریت شهری مشهد پرداخت و در این خصوص گفت: یکی از ارکان شورای پنجم شهر مشهد با عنوان لیست امید مورد انتخاب شهروندان قرار گرفت، موضوع ارتباط دقیقتر و وسیعتر با مردم بوده که در قالب تشکل های مردمی و ارتباطات رودررو، بازدیدهای محلی و ارتباطات فضای مجازی شکل گرفته و بسیار مثبت است.
نظرات