پیام تبریک شهردار تنکابن به مناسبت میلاد نبی اکرم و موسس مذهب جعفری  امام صادق (ع)

پیام تبریک شهردار تنکابن به مناسبت میلاد نبی اکرم و موسس مذهب جعفری امام صادق (ع)

پیام تبریک شهردار تنکابن به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص) و موسس مذهب جعفری  امام صادق (ع)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تنکابن مهندس محمد زرودی شهردار تنکابن در پیامی میلاد نبی اکرم و موسس مذهب جعفری  امام صادق (ع) را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

هفته وحدت مسلمانان ، چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام که زداینده کینه ها و کدورت‌ها و خودخواهی و موجب صفای قلوب است. وحدت اسلامی که معمار آن پیامبرگرامی اسلام (ص) می باشند یکی از عوامل پیشرفت ها و پیروزی های پی در پی اسلام بوده است.

پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مبشر آگاهی و حکمت، صلح و دوستی ، وحدت و برادری ، عدالت و برابری بودند و به خود می بالیم که پیرو مکتب الهی این پیامبر اعظم هستیم.

اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد ( ص ) رسول صلح و بیداری و نماد وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری  را به تمامی مسلمانان به ویژه  شهروندان تنکابنی که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برافراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و کشور ایران اسلامی را به نمادی از وحدت در مقایل ظلم ستیزان و بیگانگان تبدیل کنیم.

برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

محمد زرودی

من الله التوفیق

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تنکابن

    منبع خبر

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن یک شهرداری در شهر تنکابن می باشد

      نظرات