نظیم پیش نویس استاندارد های مرتبط با ساختمان های سبز با محوریت معماری پایدار برای



نظیم پیش نویس استاندارد های مرتبط با ساختمان های سبز با محوریت معماری پایدار برای اولین بار در کشور از سوی نهادهای متولی استانی در دستور کار نظام مهندسی خراسان رضوی قرار گرفت

نشست مشترک مهندس حسین شرکاء رییس و دکتر مزدا نوبری عضو معمار هیات مدیره سازمان با هیات برگزار کننده دوره آموزشی «جامع نگری معمارانه از معماری تا طراحی محصول»چهارشنبه هفتم آذر ماه جاری برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان، در این دیدار که در حاشیه برگزاری دوره آموزشی صورت گرفت، مهندس شرکاء ضمن تقدیر از تلاش متولیان در زمینه  ارتقا علمی شرکت کنندگان، به اهمیت پژوهش از نگاه هیات مدیره دوره هشتم اشاره و به انتشار مطالب و نشریات پر‌بار  با محوریت های پژوهشی تاکید نمود .

وی گفت: سرعت تغییر رویکرد مسئولان در کلان شهرها به انرژی های پاک و آشنایی به فواید و تاثیرات مستقیم این مفاهیم در جنبه های مختلف زندگی فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی و .... شهروندان، تمامی نهادها و سازمان ها را خواسته یا ناخواسته به سوی مباحث نظری و در مراحل بعدی عملیاتی سوق می دهد، از این رو  سازمان هایی نظیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با پتانسیل بالایی از متخصصین بعنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار، می تواند در این زمینه پیشرو باشد .

بر پایه این خبر در این دوره آموزشی کریستوف ووف پیرامون «رویکرد جامع نگری معمارانه، از معماری تا طراحی محصول» و تجربیات خود در پروژه های بین المللی سخنرانی کرد .

کریستوف ووف معمار و طراح آلمانی، دانش‌آموخته معماری از دانشگاه دورتموند آلمان و پلی تکنیک میلان و مدیر دفتر معماری هادی تهرانی در ایران است .

وی پیش از این نیز مدیر پروژه چندین مگاپروژه بین المللی در دفاتر معماری مسکو و برلین بوده است .

لازم بذکر است متقاضیان  می توانند فیلم دوره مذکور را از طریق روابط عمومی سازمان دریافت نمایند

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات